    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 18 Jul 2021 01:48:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:28:56 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Ale jeszcze nie dopytałem - skąd wiadomo, że jedno to "zakup" a drugie "przelew z
    karty"?
    > Pośrednio z opłaty, a bezpośrednio?

    Z serwisu transakcyjnego, dane sa w szczegolach transakcji

    Karta kredytowa:
    Płatność kartą Szczegóły transakcji
    Data waluty 2021-07-17
    Data operacji 2021-07-16
    Opis Revolut* - **** GBR LTU
    Typ transakcji Płatność kartą

    Karta debetowa:
    Przelew z karty Szczegóły transakcji
    Data waluty 2021-06-29
    Data operacji 2021-07-01
    Lokalizacja:
    Kraj: LITWA
    Miasto: GBR
    Odbiorca: Revolut - ****
    Data i czas operacji: 2021-06-29
    Oryginalna kwota operacji: 300,00 PLN
    Numer karty: 425122**********
    Typ transakcji Przelew z karty

    No, i jak slusznie zauważyłeś jest to widoczne na opłatach, a w zasadzie na
    odsetkach, ktore powinny być naliczone, a ich nie ma (uprzedzając pytania, nie
    pierwszy raz dokonywałem zasilenia karta kredytowa, piedwszy raz robiłem to kartą
    debetową).

    > Debetówka ma kwotowy warunek zwolnienia, rozliczany miesięcznie (jeśli to "duża"
    skarbonka to można przejść na ilościowy)?
    > I w sumie kto wie, możesz się jeszcze dowiedzieć, że rewolwer nie liczy się do
    rocznej sumy potrzebnej do zwolnienia dla kredytówki.

    PKO daje do wyboru 8PLN za konto bez karty lub 8PLN za kartę jesli zrobisz transakcji
    bezgotówkowych (karta lub blik) na kwotę 300 PLN. Innych możliwości nie znam. Jak był
    kantor Raiffeisena to zdarzało mi się zasilać rachunek w kantorze BLIKiem z PKO i
    było to wystarczające do zwolnienia z opłaty. Przez kilka m-cy korzystałem z niego
    innej opcji, a ostatnio zrobiłem to w opisany sposób.

    > PS.: aktywacja apki IKO przez przepisanie SMSa nie wyszła, timeout był szybszy niż
    moje umiejętności pisania na klawiaturze nokii :(

    Ja kiedys walczylem z aplikacja sp. eurobanku. Do aktywacji konieczne bylo
    zainstalowanie starej wersji aplikacji i nowej. Czesc czynnosci wykonywalo sie na
    starej, a czesc na nowej. Po kilku probach doszedlem do perfekcji :).

    MK