eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzym się różni karta kredytowa od debetowej... › Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
  • X-Received: by 2002:a25:32cb:: with SMTP id y194mr13154891yby.210.1626443059211; Fri,
    16 Jul 2021 06:44:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:32cb:: with SMTP id y194mr13154891yby.210.1626443059211; Fri,
    16 Jul 2021 06:44:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnew
    s.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 16 Jul 2021 06:44:19 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=212.244.192.225;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    NNTP-Posting-Host: 212.244.192.225
    References: <2...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    From: Mac Ka <m...@i...pl>
    Injection-Date: Fri, 16 Jul 2021 13:44:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657720
    [ ukryj nagłówki ]

    piątek, 16 lipca 2021 o 14:57:14 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Rozumiem, że reklamacja poszła?
    > Choć w przypadku skarbonki to bardziej dla sportu, oni są jak szatnia w "Misiu".

    Wyleczyłem się trochę z reklamacji po próbach wyjaśnienia niezgodności w BNP Paribas.
    Naliczyli mi jaka niewielka kwotę odsetek, zaskoczyło mnie to, bo wszystko było
    spłacane na czas, sprawdziłem nawet kiedy spłata została zaksięgowana. Złożyłem
    reklamację, w odpowiedzi dostałem informację, że przesyłają mi kopię wyciągu (wydruk
    PDFa), złożyłem jeszcze raz reklamację bo nie wyjaśniało to skąd odsetki, w
    międzyczasie oni przenieśli karty do systemu BNP Paribas (poprzednio były w systemie
    Raiffeisena). Po pewnym czasie, przy okazji próby zamknięcia karty przez telefon,
    zapytałem co się dzieje z reklamacją, wisiała w "starym" systemie. Reklamację
    przepisano do nowego systemu, a ja zamknąłem kartę (oczywiście w oddziale). Pewnego
    dnia w gronie znajomych rozmawialiśmy o przygodach z bankami i postanowiłem się
    dowiedzieć co z tą reklamacją. Okazało się, że wisiała sobie w systemie, bo karta
    została zamknięta. Kolejne przywrócenie do życia reklamacji, jak zapewne się
    domyślasz bez odpowiedzi, mogłem się dowiedzieć tego po tym jak BNP wysłał mi SMSa,
    że zapraszają do oddziału w celu aktualizacji danych. Musiałem się dowiedzieć co
    takiego ja u nich mam, że dane muszą być zaktualizowane (okazało sie, że Optima nie
    umarła do końca), przy okazji zapytałem o reklamacje, i tu było najśmieszniej, miła
    Pani poinformowała mnie, że reklamacja została "ANULOWANA", na pytanie przez kogo nie
    chciała odpowiedzieć, a powód "bo nie miałem karty kredytowej w dniu składania
    reklamacji" :D.

    Szkoda mi czasu i zdrowia na kopanie się w koniem, po prostu każdemu polecam trzymać
    się z daleka od takich firm.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1