  • 21. Data: 2003-04-10 14:07:01
    Temat: Re: Czy zwrot=wpłata na KK Citi ?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Też zalecałbym dużą ostrożność - ale zawsze możesz zostać testerem ;-)))
    > Może być tak, że bank potraktuje to jako operację (nie ma znaczenia, że
    > uznaniową) a nie spłatę częściową.
    Moje doświadczenia związane z AmExem wskazują, że tak jest, ale w Citi może
    jest inaczej.

  • 22. Data: 2003-04-10 14:24:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Też zalecałbym dużą ostrożność - ale zawsze możesz zostać testerem ;-)))

    Ja bylem testerem w multi ;-))))))

    > Może być tak, że bank potraktuje to jako operację (nie ma znaczenia, że
    > uznaniową) a nie spłatę częściową.

    Multi to dziala jako splata części zadluzenia (wplata na rachunek karty)
    zmiejszajac kwote do zaplaty (automat wezmie pomniejszona kwote).

  • 23. Data: 2003-04-10 15:05:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    Jest uznawane natychmiast na + i o ta kwote pomniejsza saldo do splaty.
    Testowane (wlasie przy zwrocie w Praktikerze)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-04-10 23:20:12
    Temat: Re: Czy zwrot=wpłata na KK Citi? - i ani slowa o zwrotach w sklepach
    Od: "Michał M" <m...@h...pl>

    Użytkownik " Fro" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ostatnio musiałem zrezygnować z biletu kolejowego za który zapłaciłem KK
    > Citi. Dokonano zatem zwrotu kwoty na KK. Czy ktoś z użytkowników wie czy
    taka
    > transakcja traktowana jest tak samo jak wpłata na rachunek karty

    Nie wiem jak w Citi, ale w BZWBK taka transakcja jest traktowana jako
    splata zadluzenia - zdazylo mi sie kilka razy - ani razu nie zostaly
    naliczone odsetki, mimo ze splacalem kwote pomniejszona o zwrot

    Michal M