eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty? › Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
  • Data: 2005-03-26 09:01:21
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wlodzimierz <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Płaciłem w sklepie Vobis (Wa-wa ul.Wilcza) za towar kartą PKO Ekspres (Visa
    > Electron) (PKOBP).
    > Wpisałem pin do terminala, a sprzedawca ,po transakcji, ręcznie wpisał dane
    > z karty do komputera.
    > Na moje pytanie, dlaczego wklepuje ręcznie nr karty, odpowiedział, że
    > dawniej sam numer wpisywał się do komputera, ale system popsuł się.
    > Samo skanowanie karty odbywało się za kontuarem w sposób niewidoczny dla
    mnie.
    >
    > Trochę mnie niepokoi sytuacja, bo nie wiem czy posiadając numer karty
    > gość nie może zapłacić za towar np w internecie?
    >
    > Pozdrawiam WM
    >

    jeśli jest problem z odczytem karty, to owszem można spróbowac ręcznie
    wklepać dane do terminala, ale nie powinien tych danych magazynowac u siebie
    w komputerze - najlepiej zadzqwoń do ich akłajera i zgłoś ten fakt, to nie
    jest normalne i faktycznie stwarza pole do nadużyć dla osoby której te dane
    wpadną w łapy

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1