eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty? › Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
  • Data: 2005-03-26 15:16:39
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    August wrote:
    >>tylko, że nic nie daje... istnieje dużo sklepów, gdzie CVV2 nie jest
    >>wymagany,
    >
    >
    > To chyba jakieś B2B, mikropłatności, stały klient w sklepie itp. ale zwykłe
    > transakcje detaliczne bez wcześniejszej obustronnej wymiany umów ?

    e tam.
    mnóstwo sklepów internetowych nie chce żadnego cvv2, a numer karty mozna
    podac przez telefon.



    >
    >
    >
    >>a jeśli już jest, to i nie jest weryfikowany...
    >
    >
    > Nawet jeśli mówisz że cvv2 nie jest weryfikowane to chyba w przypadku
    > reklamacji istnieje mozliwość sprawdzenia czy podano właściwy cvv2 u
    > pośrednika. Jeśli nie to chyba reklamacja którą kieruję do banku a bank do
    > pośrednika transakcji jest rozpatrywana pozytywnie i za
    > tę transakcję odpowiada pośrednik że w takiej formie ją przepuścił.
    Reklamacja z cvv i czy bez wygląda tak samo.


    Jeśli
    > cvv2 jest poprawny to w sumie ciężko byłoby udowodnić że to nie ty użyłeś
    > tej karty albo że dochowałeś należytej staranności w chronieniu cvv2.
    Ciżeko dochować należytej staranności w chornieniu cvv2, który jest
    wydrukowany na karcie.



    > Takimi przemyśleniami się kierowałem zamazując, co ja mówię - zdrapując
    > ostrym narzędziem te wytłoczenie cvv2 .
    >
    ktre karty mają tłoczone cvv2?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1