eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty? › Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
  • Data: 2005-03-26 13:15:25
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Od: "August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:d23a1p$ik2$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

    > Krab napisał(a):
    >
    >> zatarcie cv2 nie jest uszkodzeniem karty - a pomysl jest poprawny i godny
    >> plecenia (oczywiscie po zapisaniu sobie tegoz numerka PRZED zadrapaniem)
    >
    > tylko, że nic nie daje... istnieje dużo sklepów, gdzie CVV2 nie jest
    > wymagany,

    To chyba jakieś B2B, mikropłatności, stały klient w sklepie itp. ale zwykłe
    transakcje detaliczne bez wcześniejszej obustronnej wymiany umów ?


    >a jeśli już jest, to i nie jest weryfikowany...

    Nawet jeśli mówisz że cvv2 nie jest weryfikowane to chyba w przypadku
    reklamacji istnieje mozliwość sprawdzenia czy podano właściwy cvv2 u
    pośrednika. Jeśli nie to chyba reklamacja którą kieruję do banku a bank do
    pośrednika transakcji jest rozpatrywana pozytywnie i za
    tę transakcję odpowiada pośrednik że w takiej formie ją przepuścił. Jeśli
    cvv2 jest poprawny to w sumie ciężko byłoby udowodnić że to nie ty użyłeś
    tej karty albo że dochowałeś należytej staranności w chronieniu cvv2.
    Takimi przemyśleniami się kierowałem zamazując, co ja mówię - zdrapując
    ostrym narzędziem te wytłoczenie cvv2 .

    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1