  • 11. Data: 2007-03-23 19:27:48
    Temat: Re: Czy pracownik moze wplacic firmowe pieniadze do banku?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Przemysław Kowalik wrote:

    > Tak, tylko czy się znajdzie okienko do tego RORu w miejscowości, w
    > której mieszka klient? Tu chyba Pocztowy byłby najlepszy....

    Dokładnie bo z tego co napisał Michał to są miejscowości więc liczyć, że
    w każdej będzie akurat Twoje okienko. Do tego jakiś kolejki etc a nie
    zawsze pracownik ma czas.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-03-24 16:03:09
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@t...tez.op.pl> napisal w
    wiadomosci news:eu0oj0$7n6$1@news.onet.pl...
    > Pracownik w pewnej firmie czesto wyjezdza w delegacje do klientow.
    > Ci placa mu za usluge firmy zwykle gotowka.
    > Te pieniadze pracownik ma obowiazek wiezc ze soba do firmy. Szef twierdzi,
    > ze nie moze on wplacic ich w danej miejscowosci od razu do banku. Czy szef
    > ma racje i moze zmuszac pracownika do wozenia gotowki przy sobie?

    Szef nie ma racji a pracownik powinien jak najszybciej zaczac szukac
    nowej pracy, gdzie ma szanse na normalnych przelozonych.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2007-03-26 06:51:37
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

> [...]
    | twierdzi, ze nie moze on wplacic ich w danej miejscowosci od razu do
    | banku. Czy szef ma racje i moze zmuszac pracownika do wozenia gotowki

    Wplacasz kase w banku, bierzesz kwitek potwierdzajacy z pieczatka i to
    dajesz szefowi.

    Moze niechec szefa wynika z tego ze te uslugi niekoniecznie maja pokrycie w
    fakturach. Wtedy takich pieniedzy rzeczywiscie lepiej nie wplacac.

    Vx

  • 14. Data: 2007-03-26 07:34:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ciekawe, czy US opodatkuje te "overnighty" ;-)
    JaC

    > To niech wplaci na wlasne a potem podejmie gotowke na miejscu 8-)

    It has removed 3457 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!