  • 1. Data: 2007-03-23 08:52:50
    Temat: Opóźnione przelewy w ING
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Wykonałem dwa przelewy z KredytBanku - jeden do Multi, drugi do ING. Do
    Multi doszedł ostatnią sesją, a do ING nie. Za to pojawił się w ING
    następnego dnia o poranku - data transakcji 22.03, data księgowania -
    23.03. Czy to w ING normalne, że przetrzymują gdzieś w swoich czeluściach
    moje pieniądze?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-03-23 10:15:36
    Temat: Re: Opóźnione przelewy w ING
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > następnego dnia o poranku - data transakcji 22.03, data księgowania -
    > 23.03. Czy to w ING normalne, że przetrzymują gdzieś w swoich czeluściach

    Jeżeli chodzi o multi to miałem to samo jak przelewałem na oko.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-23 10:26:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.03.2007 Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > Jeżeli chodzi o multi to miałem to samo jak przelewałem na oko.

    Multi ma z tym tylko tyle wspólnego, że robi za porównanie ;)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-23 10:31:17
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik wrote:

    > Multi ma z tym tylko tyle wspólnego, że robi za porównanie ;)

    Nie no oczywiście, że chodziło mi tutaj o ING z tego co też pamiętam to
    w drugą stronę też 1 dzień musiałem czekać ale szczegółów Tobie nie
    podam bo nie pamiętam. Wrażenie pozostało takie, że w ING przelewy idą
    jakoś trochę dłużej ale na szczeście nic tam już nie mam no i w multi
    już też nie :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-23 11:10:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > następnego dnia o poranku - data transakcji 22.03, data księgowania -
    > 23.03. Czy to w ING normalne, że przetrzymują gdzieś w swoich czeluściach

    ING rozksięgowuje środki z 3 sesji następnego dnia roboczego.

  • 6. Data: 2007-03-23 12:21:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.03.2007 Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    napisał/a:

    > ING rozksięgowuje środki z 3 sesji następnego dnia roboczego.

    Wychodzą z założenia, że ludziom po 15:00 (czy o której tam jest druga
    sesja) już pieniądze nie są potrzebne? Kapitalne podejście.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-03-23 15:45:21
    Od: "tpajak" <t...@o...eu>

    .
> [...]
    > następnego dnia o poranku - data transakcji 22.03, data księgowania -
    > 23.03. Czy to w ING normalne, że przetrzymują gdzieś w swoich czeluściach

    tak.

    tpajak

  • 8. Data: 2007-03-23 19:03:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    .

    > Wychodzą z założenia, że ludziom po 15:00 (czy o której tam jest druga
    > sesja) już pieniądze nie są potrzebne? Kapitalne podejście.

    Chyba musza zarobic na durne reklamy Kondrata!!! Najprosciej na cudzych
    pieniadzach.

  • 9. Data: 2007-03-24 14:39:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof"

    > Chyba musza zarobic na durne reklamy Kondrata!!! Najprosciej na
    > cudzych pieniadzach.

    ze strony ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32004
    polecenia przelewu na rachunki w innych bankach przyjęte do
    realizacji przez Bank
    - do godz. 11:30 realizowane są w tym samym dniu.
    Bank wysyła polecenia przelewu na I i II sesje Elixir1
    - od godz. 11:31 do godz.19:00 są przekazywane do rozliczeń
    międzybankowych
    w następnym dniu roboczym, natomiast w dniu złożenia polecenia
    przelewu
    Bank zabezpiecza środki na jego pokrycie.
    - złożone po 19:00 i w dni wolne realizowane sa w następnym dniu
    roboczym

    z tego co wiem to mogę potwierdzić, że przychodzące sesją 3 odkładane
    są na następny dzień
    *** blad ****

  • 10. Data: 2007-03-24 15:19:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Bank wysyła polecenia przelewu na I i II sesje Elixir1
    > - od godz. 11:31 do godz.19:00 są przekazywane do rozliczeń

    Z tego co ja pamietam to tylko I-sesja wychodzaca byla dla wszystkich,
    II-sesja dla drozszych wariantow konta, czyli wszystkie przelewy np. z OKO
    wychodza tylko rano na I-sesje. Odbieranie I i II sesja, ale tez ksiegowanie
    odbywa sie z duzo wiekszym poslizgiem niz w innych bankach. III-sesja
    przychodzaca zawsze ksiegowana nastepnego dnia roboczego.