    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktos zalozyl skutecznie konto sprzedawcy na E-bayu?
    Date: Tue, 7 Jan 2003 14:13:34 +0000 (UTC)

    Ja mam konto sprzedawcy, mam też konto PayPal.
    Jeszcze nic nie sprzedawałem, ale nie widzę problemu.
    Najlepiej to podać że można płacić przez http://www.moneybookers.com/
    Takie jak PayPal, tyle że można do Polski wyciągnąć za 1.50 EUR.
    Amerykanie rzadko to mają, ale nie problem by se założyli.
    Chociaz oni tam leniwi są strasznie.

    Zwróć uwagę na http://www.e-gold.com/
    Jest tam też chyba kilka sersiów które pozwalają przetransferować kasę z
    PayPal na e-gold (z tym że prowizje bywają duże 5-10%). A z e-gold z
    kolei można przetransferować (to z kolei zwykle bezpłatnie) na
    Moneybookers.com. A z tamtąd za 1.50 EURO do polskiego banku.

    Zawsze możesz się też dogadać z kimś z poslki co akurat chcę coś kupić
    na eBay gdy Ty coś sprzedałeś, że on przelewa na Twoje konto w polsce,
    a Ty mu dokonujesz jego zapłaty PayPalem. Kumasz mechanizm?

    Proponuję zrobić taką małą giełdę środków finansowych PayPal -
    Moneybookers - polskibank. Ponieważ wewnątrz tych systemów transakcje
    są tanie a pomiędzy drogie, to byśmy się tylko wymieniali środkami nie
    dokonując w rzeczywistości drogich transferów
    międzynarodowych/międzysystemowych.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl