  • Data: 2003-01-09 09:16:48
    Temat: Re: Czy ktos zalozyl skutecznie konto sprzedawcy na E-bayu?
    Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 7 Jan 2003 14:13:34 +0000 (UTC), Miernik <m...@c...pl>
    pisze:

    >Ja mam konto sprzedawcy, mam też konto PayPal.
    >Jeszcze nic nie sprzedawałem, ale nie widzę problemu.
    Dzięki, że się odezwałeś, już traciłem nadzieję.

    [...]
    >Chociaz oni tam leniwi są strasznie.
    No właśnie.

    >Zwróć uwagę na http://www.e-gold.com/
    >Jest tam też chyba kilka sersiów które pozwalają przetransferować kasę z
    >PayPal na e-gold (z tym że prowizje bywają duże 5-10%). A z e-gold z
    >kolei można przetransferować (to z kolei zwykle bezpłatnie) na
    >Moneybookers.com. A z tamtąd za 1.50 EURO do polskiego banku.
    Dżisus Chrysler! Toż to jak w skeczu "Rozecwajgowa ma wesksel...".
    Szkopuł w tym, że dla PayPal nie istnieje taki kraj jak Polska.
    Czyli stoimy w miejscu.

    >Zawsze możesz się też dogadać z kimś z poslki co akurat chcę coś kupić
    >na eBay gdy Ty coś sprzedałeś, że on przelewa na Twoje konto w polsce,
    >a Ty mu dokonujesz jego zapłaty PayPalem. Kumasz mechanizm?
    Tak, tylko z amerykanami bywa równie. Poza tym często im chodzi
    o jakiś dowód zakupu, klientami bywają też firmy bo zdarza mi się
    handlowac sprzętem profesjonalnym. Tłumacz tu teraz, że zamaist
    mi wysłać kasę, mają ją wysłać innemy amerykaninowi, od którego
    jakiś Polak właśnie coś kupił, a jak się zym Polakiem dogadam.
    Musza to zaakceptować dwaj amerykanie (pewnie mocno się
    dziwić), a ja mam zaufać rodakowi, że mi zapłaci kilka/kilkanaście
    tysięcy złotych, bez żadnego bata....

    No właśnie...
    --
    pozdrawiem serdecznie