  • Data: 2003-01-07 21:02:29
    Temat: Re: Czy ktos zalozyl skutecznie konto sprzedawcy na E-bayu?
    Od: "krab" <k...@h...pl____> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:aven9h$avn$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Ja mam konto sprzedawcy, mam też konto PayPal.
    > Jeszcze nic nie sprzedawałem, ale nie widzę problemu.

    teoretycznie - nigdy nie ma problemow :-))
    ale pewnie znasz takie powiedzonko: że organ nie uzywany ... zanika :-)

    > Najlepiej to podać że można płacić przez http://www.moneybookers.com/
    > Takie jak PayPal, tyle że można do Polski wyciągnąć za 1.50 EUR.
    > Amerykanie rzadko to mają, ale nie problem by se założyli.
    > Chociaz oni tam leniwi są strasznie.

    o to to !!! i nie maja zaufania, bo np ebay ich nie poleca (pewnie sa za
    tani i/więc nie daja lapowek)

    a(ale) problemy sie zaczna (a i kombinacje też!) bo w ciagu najblizszych dni
    !! (middle of January 2003) - billpoint zamykają !! a popularny w usia
    paypal nadal polski jako country - nie widzi, więc w zasadzie (i czysto
    teoretycznie) - polak jako klient ebay - traci rację bytu ! bo nie istnieje
    w odpowiednim menu !
    :-((((((