  • 11. Data: 2002-01-06 09:53:02
    Temat: Re: Czy ktoś z was ma wzór wypowiedzenia umowy bankowi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 09:30:47 -0000, "Marcin_S" <s...@e...pl>
    wrote:

    >mogą się tez upomnieć x miesięcy do końca ważności karty razy 1 PLN (tak
    >podobno jest w regulaminie)

    e, nie.
    Kosztami zastrzezenia obciazaja jesli sie nie zwroci karty.
    Przynajmniej tak dla mnie wynika z regulaminu, jak bedzie inaczej to
    bedzie dym :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-01-06 09:57:07
    Temat: Re: Czy kto? z was ma wzór wypowiedzenia umowy bankowi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 09:49:36 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >He, he - a co, juz za drogo 8 zlociszy miesac na konto dodatkowe???? ;)

    Jak sie go wlasciwie nie uzywa. Mi w praktyce wyszlo, ze jak
    potrzebuje wyplacic (dosc rzadko) to i tak prawie zawsze jakis euronet
    sie znajdzie a nawet jesli nie to taniej wychodzi zaplacic od czasu do
    czasu prowizje za wyplate niz koszt prowazenia konta w Fortise +
    utracone odsetki.
    Jak ktos duzo i czesto korzysta z bankomatow, szczegolnie jak mieszka
    w strefie bezeuronetowej to oczywiscie epakiet dalej jest atrakcyjny

  • 13. Data: 2002-01-06 09:59:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 00:52:55 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >no tak, ale moze to stanowic pewien argument, gdyby postanowili sie
    >upomniec o 7 zl + 1 zl za styczen :-)
    >poza tym nie tylko zablokowany dostep, ale i zabrana karta, o!

    zabrana karta to juz zupelnie nic nie znaczy. Ile razy gdzies
    zamykalem konto to karte zawsze trzeba bylo oddac (albo zgubic ;))
    przy zamykaniu a konto zwykle jeszcze miesiac bylo aktywne (a jak ktos
    zapomnial zamknac to az do czasu kiedy przyszedlem).

  • 14. Data: 2002-01-06 10:41:14
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski zapodaje:

    > a to z dniem to podajemy date wypowiedzenia umowy czy uplywu
    > 30-dniowego okresu wypowiedzenia ?

    IMHO w przypadku wszystkich umów data "z dniem xxx wypowiadam umowę"
    jest ostatnim dniem obowiązywania umowy w "normalnym" trybie. Potem
    trzeba doliczyć 30 czy ile tam dni okresu wypowiedzenia.

    simon

    --
    ( szymon jankowski
    ( ==================<

  • 15. Data: 2002-01-06 10:51:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Jak ktos duzo i czesto korzysta z bankomatow, szczegolnie jak mieszka
    > w strefie bezeuronetowej to oczywiscie epakiet dalej jest atrakcyjny

    No a nie mozna robic tak, ze nadwyzki lokujesz w mBanku i sobie slesz do
    Fortisa jak ci potrzebne wiecej? W jeden dzien i juz masz :)
    A Euronety co by jednak nie mowic - sa, ale a to nieczynne (wcozraj w HICie
    na Kabatach, a to jednak te pare krokow trzeba wykonac).

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 16. Data: 2002-01-06 11:24:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 11:51:12 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >No a nie mozna robic tak, ze nadwyzki lokujesz w mBanku i sobie slesz do
    >Fortisa jak ci potrzebne wiecej? W jeden dzien i juz masz :)

    No ale problem w tym, ze jak sa przypadki kiedy potrzebuje wyplacic z
    obcego bankomatu to jest tu i teraz. W ciagu jednego dnia to ja sobie
    spokojnie znajde Euronet i wyplace delfinkiem albo koliberkiem :-).

    >A Euronety co by jednak nie mowic - sa, ale a to nieczynne (wcozraj w HICie
    >na Kabatach, a to jednak te pare krokow trzeba wykonac).

    Jakos mi sie jeszcze nie trafilo. Moze w Poznaniu jest lepszy Euronet
    ;-).

  • 17. Data: 2002-01-06 11:36:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No ale problem w tym, ze jak sa przypadki kiedy potrzebuje wyplacic z
    > obcego bankomatu to jest tu i teraz. W ciagu jednego dnia to ja sobie
    > spokojnie znajde Euronet i wyplace delfinkiem albo koliberkiem :-).

    No to przeciez mowie ze masz wtedy mBank ;) hi hi
    No i w sumie dlatego tak mi potrzebna ta chargowa karta :) Gdyby przyszlo do
    platnosci duzej a ja nie mam srodkow na koncie hu hu hu (i karty mBanku)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 18. Data: 2002-01-06 12:29:11
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    g...@p...onet.pl wrote:

    > iiiiiii tam. te 30 dni z regulaminu to tylko tak sobie a muzom.
    > nikt sie nimi nie przejmuje :-)

    Ty to powiedz Lukasowi:-(

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-01-06 12:49:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kosztami zastrzezenia obciazaja jesli sie nie
    zwroci karty.

    Trochę OT, ale jak przy zwrocie karty wygląda
    sprawa jej dematerializacji: oddajesz ją przeciętą
    na pół, musisz zanieś do oddziału w calośći i przy
    tobie przecinają, dziurkują czy jeszcze inny
    sposob ?

    Sark

  • 20. Data: 2002-01-06 12:57:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 13:49:32 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >sprawa jej dematerializacji: oddajesz ją przeciętą
    >na pół, musisz zanieś do oddziału w calośći i przy
    >tobie przecinają, dziurkują czy jeszcze inny

    A ktoz to wie, zwykle w bankach tna wg roznego wzoru (czasem wzdluz,
    czasem na pol przez pasek...)
    Wg regulaminu Fortisa nalezy karte oddac w oddziale ale chce sprobowac
    przeslac ja pocieta razem z wypowiedzeniem. Oddzial mi wyjatkowo nie
    po drodze.