  • 1. Data: 2002-01-05 16:56:50
    Temat: czy ktos ma jeszcze problemy z IE 6.0 i mBankiem
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    Czesc;

    prosze o pomoc w ww kwestii. Po uaktualnieniu IE do 6.0 PL nie moge sie
    zalogowac. Mam NT wks 4.0.

    --
    ______________________
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-01-05 17:00:34
    Temat: Re: czy ktos ma jeszcze problemy z IE 6.0 i mBankiem
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    moze to winy, ale mnie dziala ok ME + 6.0 + latki jakie sa...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-05 17:16:45
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > prosze o pomoc w ww kwestii. Po uaktualnieniu IE do 6.0 PL nie moge sie
    > zalogowac. Mam NT wks 4.0.

    Też miałem ten problem. Po wieeeelu próbach (z wynikiem negatywnym) powróciłem
    do IE5.5 (Me) i mam do tej pory spokój.
    Czy rzeczywiście IE6 jest na tyle atrakcyjniejszy, by nabawiać się takich
    kłopotów? Rewelacji się nie dopatrzyłem, ale to dopiero teraz :(
    Daj cynk, jeśli uda Ci się zlikwidować buga :)

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2002-01-05 17:46:45
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kłopotów? Rewelacji się nie dopatrzyłem, ale to dopiero teraz :(
    > Daj cynk, jeśli uda Ci się zlikwidować buga :)

    Panowie udalo sie... Rzecz tkwila nie w cookies ale w niestandardowych
    ustawieniach strefy Internetu (opcje int -> zabezpieczenia->internet). Moj
    IE nie przyjmowal
    skryptow Active X (to bylo wylaczone u mnie). Co ciekawe serwer mBanku
    krzyczal, ze chodzi o cookies i to bylo mylace....
    Po resecie ustawien zabezpieczen do poziomu sredniego wszystko wrocilo do
    normy.....

    Pozdrawiam b serdecznie

  • 5. Data: 2002-01-05 18:21:27
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > krzyczal, ze chodzi o cookies i to bylo mylace....
    > Po resecie ustawien zabezpieczen do poziomu sredniego wszystko wrocilo do

    Gratulacje!
    Wypóbuję u siebie.
    Dzięki!

    > Pozdrawiam b serdecznie

    I ja, nie mniej :)
    zd.

  • 6. Data: 2002-01-05 21:11:13
    Od: "Marek Danilewicz" <h...@c...am.lodz.pl>

    Dziala!!! Grauluje,
    Marek Danilerwicz

  • 7. Data: 2002-01-05 21:40:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <z...@p...onet.pl>
    > Czy rzeczywiście IE6 jest na tyle atrakcyjniejszy, by nabawiać się takich
    > kłopotów?

    Ja jadę na 6.0 jeszcze odkąd beta była i wszystko hula i nigdy nie
    było kłopotów. Tyle, że mam angielskiego IE.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2002-01-05 23:58:45
    Od: "emikan" <e...@2...pl>

> [...]
    > skryptow Active X (to bylo wylaczone u mnie). Co ciekawe serwer mBanku
    > krzyczal, ze chodzi o cookies i to bylo mylace....

    Cześć,
    u mnie też zaczął działać,
    ciekawe, że "fachowcy" z mBanku o tym nie wiedzieli !!!!!!!

    pozdrowienia: emikan

  • 9. Data: 2002-01-06 07:09:10
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>
    (news:a17b7p$2de$1@news.onet.pl):
    > Czesc;
    >
    > prosze o pomoc w ww kwestii. Po uaktualnieniu IE do 6.0 PL nie moge sie
    > zalogowac. Mam NT wks 4.0.

    Wiem, że ten problem już rozwiązany, ale wykryłem jeszcze jedno istotne
    ustawienie.

    W związku z tym, że ktoś co pewien czas zgłasza problemy z logowaniem do
    mBanku z IE6, bawiłem się przed chwilą ustawieniami i stwierdzam, że
    wyłączenie opcji Active Scripting uniemożliwia zalogowanie: po wpisaniu
    loginu i hasła pojawia się biała strona z kłódeczką na dole, i koniec. Po
    ponownym włączeniu Active Scripting jest znowu dobrze.

    Ci z Was, którzy mają kłopoty, sprawdźcie, czy nie macie tej opcji
    wyłączonej (Disable). Być może wyłączyliście w obawie przed lukami
    bezpieczeństwa, bo widziałem tego typu rady w mediach, ale bez tego mBank
    nie działa.

    Podaję dokładną lokalizację tej opcji w IE6, wersja angielska:

    Tools - Internet Options - Security - Custom Level - Scripting (na samym
    dole listy, nie mylić z ActiveX) - Active Scripting

    wersja polska:

    Narzędzia --> Opcje internetowe --> Zabezpieczenia --> Poziom
    niestandardowy, zaznaczyć pole Włącz przy opcji Wykonywanie aktywnych
    skryptów.