  • 1. Data: 2002-01-05 18:01:28
    Temat: duzo przelewow i wyplat z bankomatow?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    robie duzo przelewow i wyplat malych kwot z bankomatow? szukam rku z tanimi
    przelewami i duza dostepnoscia niedrogich. bankomatow

    jaki rachunek ror bylby dla mnie najlepszy? moze przychodzi wam cos na mysl?
    obecnie mam rk w raiffeisenie - prowadzenie rku = 10 zl i przelewy sa juz
    free, wyplata z bankomatow = 1 zl od transakcji.

  • 2. Data: 2002-01-05 18:09:23
    Temat: Re: duzo przelewow i wyplat z bankomatow?
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnie mam rk w raiffeisenie - prowadzenie rku = 10 zl i przelewy sa juz
    > free, wyplata z bankomatow = 1 zl od transakcji.

    Polecam Fortis Bank. (www.fortisbank.pl)
    Prowadzenie (po podwyżce) - 7 zł.
    Utrzymanie karty (miesięcznie) - 1 zł.
    Wypłaty ze wszystkich bankomatów - 0 zł.
    Przelewy (przez net) - 0 zł.

    Trzucha

  • 3. Data: 2002-01-05 18:13:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > obecnie mam rk w raiffeisenie - prowadzenie rku = 10 zl i przelewy sa juz
    > free, wyplata z bankomatow = 1 zl  od transakcji.

    Może Fortis? Prowadzenie e-pakietu w sumie 8 PLN/mies., wypłaty w każdym
    bankomacie gratis (tylko nie próbuj za granicą - złodziejski kurs), przelewy
    przez inet gratis, przez telefon 1 PLN.
    Wady: drogo w oddziale.

    A może mBank? Rachunek gratis, wysokie oprocentowanie, przelewy gratis przez
    inet, wypłaty w Euronecie gratis.
    Wady: brak oddziałów (czasami przyda się wpłata gotówki)

    A może tandem?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 4. Data: 2002-01-05 18:13:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 19:01:28 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    >obecnie mam rk w raiffeisenie - prowadzenie rku = 10 zl i przelewy sa juz
    >free, wyplata z bankomatow = 1 zl od transakcji.

    Jesli te wyplaty z bankomatow to w kraju to chyba ciagle Fortis
    ePakiet (mimo podwyzki)
    8zl mc, darmowe przelewy przez inet i wszytkie bankomaty.

    Chyba, ze mala kwota to 50zl i wiecej i siec Euronetow uwazasz za
    wystarczajaca to wtedy warto spojrzec w strone MultiBanku (jesli
    przyda sie jeszcze kredyt, karta wypukla, oddzial itp) albo mBanku
    (jesli to co napisales to wszytko czego potrzebujesz)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-05 18:23:27
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Polecam Fortis Bank. (www.fortisbank.pl)

    a ile kosztuja przez telefon? daja jakis limit?

  • 6. Data: 2002-01-05 18:24:28
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > A może mBank? Rachunek gratis, wysokie oprocentowanie, przelewy gratis
    przez
    > inet, wypłaty w Euronecie gratis.

    tak sie sklada, ze bankomatow euronetu jest w wwie sporo, ale jakos zaden mi
    po drodze. ani kolo domu, ani kolo pracy...

  • 7. Data: 2002-01-05 18:27:25
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > a ile kosztuja przez telefon?

    1 PLN/sztuka

    > daja jakis limit?

    Jaki chcesz (dzienny).

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 8. Data: 2002-01-05 18:30:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 19:23:27 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

    >a ile kosztuja przez telefon?

    1pln ale tylko przez automat na wczesniej zdefiniowane rachunki

    > daja jakis limit?

    Limit czego ?

  • 9. Data: 2002-01-05 18:46:30
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Jaki chcesz (dzienny).

    och, nie. mi chodzi o limit kredytowy w ror...

  • 10. Data: 2002-01-05 19:17:05
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > och, nie. mi chodzi o limit kredytowy w ror...

    Dają. Ale chyba dopiero po trzech miesiącach korzystania z e-Pakietu.
    Wystarczy dobra historia lub zaświadczenie o zarobkach.

    Trzucha