  • 1. Data: 2002-01-05 18:26:44
    Temat: gdzie jest w necie dobry kalkulator kredytowy?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    zawsze korzystalam z kalkulatora na stronie kredyt banku, ale dzis nie
    dziala ich strona. czy ktos moze mi polecic inny kalkulator (wylacznie do
    kredytow). a moze mozna policzyc takie kredyty, co maja odsetki z gory i
    realnie wychodza drozej?

  • 2. Data: 2002-01-05 18:47:18
    Temat: Re: gdzie jest w necie dobry kalkulator kredytowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    sprobuj tu
    http://www.wabank.pl/kalk_kredyt.html

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-05 19:22:18
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > sprobuj tu
    > http://www.wabank.pl/kalk_kredyt.html

    tez dzis mam problem z wejsciem na te strone...

  • 4. Data: 2002-01-05 21:35:27
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    no i sama znalazlam:
    http://www.bankier.pl/produkty/kredyty/kalkulator_kr
    edytowy/

  • 5. Data: 2002-01-05 21:37:24
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    i jeszcze tu: http://www.bs.net.pl/notowania/notowania.php?mode=ka
    lk1

  • 6. Data: 2002-01-05 22:06:49
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a17gd4$2j4d$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
    > kredytow). a moze mozna policzyc takie kredyty, co maja odsetki z gory i

    Excel+Solver i jestes w domu. To jakies 2 minuty pracy :-) Wiecej czasu
    zajmie Ci szukanie i laczenie sie.
    Jak sobie nie poradzisz, to daj znac na priv/

    Rafal