  • 1. Data: 2002-01-05 18:48:43
    Temat: Czy ktoś z was ma wzór wypowiedzenia umowy bankowi
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam i stwierdziłem, że korespondencyjnie chciałbym
    wypowiedzieć umowę fortisowi.
    Ma ktoś jakiś druczek?

    @

  • 2. Data: 2002-01-05 23:24:37
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ja pisalam po prostu pismo, ze niniejszym wypowiadzam umowe rku bankowego
    nr..... z dniem.....

    jesli mialam karty lub czeki, to pisalam, ze je zwracam i podziurawione
    zwracalam w 1 kopercie z pismem. no i pisalam, co maja zrobic z moim saldem
    pozostalym po zamknieciu.

    dodatkowo wyraznie podawalam tel. kontaktowy do mnie, ale nie zdarzylo sie,
    zeby jakis bank dzwonil, poprostu likwidowal i juz.

  • 3. Data: 2002-01-05 23:56:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 00:24:37 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

    >ja pisalam po prostu pismo, ze niniejszym wypowiadzam umowe rku bankowego
    >nr..... z dniem.....

    a to z dniem to podajemy date wypowiedzenia umowy czy uplywu
    30-dniowego okresu wypowiedzenia ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-01-06 00:02:01
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > a to z dniem to podajemy date wypowiedzenia umowy czy uplywu
    > 30-dniowego okresu wypowiedzenia ?

    iiiiiii tam. te 30 dni z regulaminu to tylko tak sobie a muzom.
    nikt sie nimi nie przejmuje :-)
    w oddziale przyjmuja wniosek o zamkniecie, zabieraja karte, i zamykaja
    praktycznie od reki. juz po kilku godzinach masz zablokowany dostep do netu.
    tylko o bankofonie zapominaja. a czy da sie na tak zamkniete konto wyslac kase
    to nie wiem, ale AK mial to potestowac :-)

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-06 00:12:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Jan 2002 01:02:01 +0100, <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >praktycznie od reki. juz po kilku godzinach masz zablokowany dostep do netu.

    zablokowany dostep nie rowna sie zamkniete konto :-)

    >tylko o bankofonie zapominaja. a czy da sie na tak zamkniete konto wyslac kase
    >to nie wiem, ale AK mial to potestowac :-)

    stawiam, ze sie da :P

  • 6. Data: 2002-01-06 00:52:55
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 06 Jan 2002 01:12:52 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >zablokowany dostep nie rowna sie zamkniete konto :-)

    no tak, ale moze to stanowic pewien argument, gdyby postanowili sie
    upomniec o 7 zl + 1 zl za styczen :-)
    poza tym nie tylko zablokowany dostep, ale i zabrana karta, o!

    >stawiam, ze sie da :P

    tez bym sie nie zdziwil :-)

    PGR

  • 7. Data: 2002-01-06 07:37:20
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@i...com> wrote in message
    > On Sun, 06 Jan 2002 01:12:52 +0100, Wojtek Frabinski
    > <w...@a...net.pl> wrote:

    > tez bym sie nie zdziwil :-)

    w poniedzialek sie okaze ;)

    -adrian

  • 8. Data: 2002-01-06 08:49:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak się zastanawiam i stwierdziłem, że korespondencyjnie chciałbym
    > wypowiedzieć umowę fortisowi.
    > Ma ktoś jakiś druczek?

    He, he - a co, juz za drogo 8 zlociszy miesac na konto dodatkowe???? ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 9. Data: 2002-01-06 09:23:14
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > iiiiiii tam. te 30 dni z regulaminu to tylko tak sobie a muzom.
    > nikt sie nimi nie przejmuje :-)

    Nie wiem czy chodzi o te 30 dni na wypowiedzenie umowy, gdy bank przedstawia
    nowy regulamin.

    Bo jeżeli to te 30 dni, to wypowiadając umowę masz prawo do zwrotu
    zapłaconych pieniędzy za niewykorzystane usługi (np. za karty, tzn nie
    całość, ale za okres do końca ważności)

    Pozdro
    AR

  • 10. Data: 2002-01-06 09:30:47
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    mogą się tez upomnieć x miesięcy do końca ważności karty razy 1 PLN (tak
    podobno jest w regulaminie)