  • Data: 2002-02-27 03:42:18
    Temat: Re: Czy bank MA PRAWO pytać inny bank o moją osobę??
    Od: "chip" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego niestety?
    > Natura ludzka jest wszystkim znana,
    > chec wydawania cudzych pieniedzy tym bardziej...
    > A akurat uczciwa osoba nie ma ani powodu do narzekan ani nic do ukrycia...

    Ble, ble, ble....czyli kazdy to potencjalny naciagacz i zlodziej? Dlatego
    nalzy sprawdzac kazdego....
    Pomylone instytucje, jak nie chca dac kredytu nich odmowia i juz.
    Mi tego typu praktyki przypominaja PRL, gdzie aby dostac paszport czy lepsze
    stanowisko, musial byc gosc zinwiligowany, lacznie z wywiadem
    srodowiskowym....wowczas tez kazdy starajacy sie o paszport byl podejrzany o
    dzialalnosc szpiegowska:))) Widac banki zachodnie przyjely sporo od
    PRL-u:)))