  • Data: 2002-02-28 05:16:50
    Temat: Re: Czy bank MA PRAWO pytać inny bank o moją osobę??
    Od: "chip" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:a5id9m$shk$1@news.tpi.pl...
    > "chip" <p...@i...pl> wrote in message

    Dlatego

    > Zadne ble, ble. Bank to nie Matka Teresa z Kalkuty, i ma prawo sprawdzic
    > potencjalnego kredytobiorce na wszystkie mozliwe sposoby. A ze czesto
    > korzysta z uslug wywiadowni, ktore swoje informacje zbieraja w
    najrozniejszy
    > sposob ? A gdybys Ty mial hurtownie i przyszedl gosciu co by chcial kupic
    na
    > kreche to rozumiem, ze towar dalbys mu w ciemno, jeszcze machajac lapka
    na
    > pozeganie ... az sie klania bajeczka o kalim ...

    A kto tu mowi o organizacji MT z Kalkuty? Aniraz nie wspomnialem o tym.
    Czyli rozumiem, ze kazde dzialanie banku (normalne) uwazacie za uklon w
    wasza strone..tak was nauczyli..acha, za chwile to sami bedziecie latac z
    zaswiadczeniami...
    A zabezpieczenia pod kredyt, ubezpieczenia, hipoteka ect. jest miljony
    sposobow, ale banki wola bazy wymienic....
    ech..ludziska, czego Was nauczono....