  • Data: 2002-02-28 05:14:32
    Temat: Re: Czy bank MA PRAWO pytać inny bank o moją osobę??
    Od: "chip" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlatego

    > Ble ble ble - załóż własny bank i dawaj pieniądze każdemu na piekne
    > oczy.

    Nie mowie o pieknych oczach, ale sa inne sposoby by bank sie zabezpieczyl, a
    co to bank to nieudolna organizacja zatrudniajaca tylko bylych SB-ekow...no
    tak to wyglada:( Zero inicjatyw, najlepiej po najnizszej lini oporu.

    > Widać, że w czasach PRL mózg Ci sprano na amen.

    Ale za to Ty jestes do przodu prawda? Lubisz jak Ci zakladaja teczuszki i
    gromadza o Tobie info, wszak slawny sie stajesz...uwazaj tylko, by to czasem
    Ci nie przeszkodzilo....a wowczas inaczej zaspoiewasz.
    Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wymoiany inforamcji na moj temat przez
    jakiekolwiek instytucje! Za chwile dojdziemy do tego by w sklepie cos kupic
    sprawdza nas.....
    To doprowadzi do paranoii... teczki bylych wywiadow panstw totalitarnych juz
    brzmia groteskowo w obliczu baz danych operatorow telefoni kom. bankow
    ect...