  • 1. Data: 2003-10-23 16:51:15
    Temat: Czy VW Bank oddzwania?
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Chcialem otworzyc konto e-direct. Zgodnie z instrukcja zawarta na stronie
    www wypelnilem wniosek z opcja dostarczenia dokumentow do podpisu przez
    bank. Wyslalem via strona www i czekam na kontakt ze strony banku. No
    wlasnie czekam i czekam i sie doczekac nie moge. A mija juz tydzien.
    Rozumiem ze mozna zadzwonic, ale skoro jest procedura to poco zajmowac
    m-linie. Jednak ile to mozna czekac?
    W mBanku jakos nie bylo problemow.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-23 17:19:33
    Temat: Re: Czy VW Bank oddzwania?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qaz" napisał:

    | Chcialem otworzyc konto e-direct. Zgodnie z instrukcja zawarta na stronie
    | www wypelnilem wniosek z opcja dostarczenia dokumentow do podpisu przez
    | bank.

    W takim wypadku dokumenty nadejdą w przesyłce od VW.
    Następnie postąpisz z nimi dokładnie tak, jakbyś to Ty sam je sobie
    wydrukował.

> [...]
    | wlasnie czekam i czekam i sie doczekac nie moge. A mija juz tydzien.
    | Rozumiem ze mozna zadzwonic, ale skoro jest procedura to poco zajmowac

    Ale po co właściwie potrzebny Ci jest ten telefon? Ten telefon nic nie
    wnosi.
    Rachunek zostanie otwarty na podstawie podpisanego wniosku i formularza
    identyfikacyjnego, a Bank przecież go jeszcze nie ma, bo Ty go jeszcze nie
    podpisałeś.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-10-23 19:35:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chcialem otworzyc konto e-direct. Zgodnie z instrukcja zawarta na stronie
    > www wypelnilem wniosek z opcja dostarczenia dokumentow do podpisu przez
    > bank. Wyslalem via strona www i czekam na kontakt ze strony banku. No

    Tak. VW oddzwania zawsze po wypełnieniu formularza w Centrum Formularzy. U
    mnie w ciągu jednego dnia zawsze dzwonili.

    Poza tym musisz pamiętać, czy zaznaczyłeś, że bank ma przygotować dokumenty,
    czy sam miałeś drukować ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-23 19:52:57
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał:

    | Tak. VW oddzwania zawsze po wypełnieniu formularza w Centrum Formularzy.
    | U mnie w ciągu jednego dnia zawsze dzwonili.

    Do mnie też...

    "Dzień dobry, N.N. Volkswagen Bank direct, czy mam przyjemność z panem
    X.X.?"
    "Dzień dobry, przy telefonie"
    "Cieszymy, się że skorzystał Pan z naszej oferty i wypełnił wniosek, czy ma
    Pan jakieś pytania?"
    "Nie, nie mam żadnych pytań"
    "A czy zamówić dla pana wizytę kuriera Stolicy?"
    "Nie, dziękuję, nie będzie to konieczne. Dokumenty złożyłem już w urzędzie
    pocztowym, urzędnik pocztowy przeprowadził identyfikację"
    "W takim razie dziękuję za rozmowę. Do usłyszenia"
    "Dziękuję, do usłyszenia"

    | Poza tym musisz pamiętać, czy zaznaczyłeś, że bank ma przygotować
    | dokumenty, czy sam miałeś drukować ?

    Na to wygląda, że tak zaznaczył.
    ["Zgodnie z instrukcja zawarta na stronie www wypelnilem wniosek z opcja
    dostarczenia dokumentow do podpisu przez bank"]

    Pozdr.,

  • 5. Data: 2003-10-23 20:16:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bn9blq$2sc$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > "W takim razie dziękuję za rozmowę. Do usłyszenia"
    > "Dziękuję, do usłyszenia"

    Mnie pytali zawsze o to, czy mają drukować sami.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-23 20:42:02
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bn92i5$sts$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
    > identyfikacyjnego, a Bank przecież go jeszcze nie ma, bo Ty go jeszcze nie

    Wszystko ok, ale jak ja mam dlugo czekac na ta przesylke? Juz minal tydzien.
    I skad mam wiedziec ze przyjeli moj wniosek internetowy?
    Chyba zadzwonic moga? W koncu pozyskaja nowego klienta, ktory chce troszke
    tysiaczkow przelac.
    Pozdrowienia.

  • 8. Data: 2003-10-24 07:29:59
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

> [...]
    > I skad mam wiedziec ze przyjeli moj wniosek internetowy?
    > Chyba zadzwonic moga? W koncu pozyskaja nowego klienta, ktory chce troszke

    Ja czekalem 2 tygodnie (winna byla poczta) wiec musisz jeszcze cierpliwie
    czekac. Jak bardzo chcesz wiedziec na jakim etapie jest Twoj wniosek zadzwon
    na infolinie. To nie jest az tak duzy koszt.

    GP

  • 7. Data: 2003-10-24 07:29:59
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

  • 9. Data: 2003-10-24 09:09:54
    Temat: Re: Czy VW .. Długo czekać
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Do mnie oddzwonili następnego dnia, ale za to na telekod musiałem czekać
    prawie 3 tygodnie. Zadzwoniłem, to powiedzieli, że mają zator telekodowy i
    ... aktywowali bez telekodu.

    Na kartę i PIN dalej czekam. Przy nich Mbank to był sprint.

    Stefan

  • 10. Data: 2003-10-24 14:46:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale po co właściwie potrzebny Ci jest ten telefon? Ten telefon nic nie
    > wnosi.

    Bo bank kazał ;)
    Na końcowej stronie formularza jest potwierdzenie - pdf do pobrania i
    informacja "Czekaj na telefon z banku".
    Jak faktycznie nie oddzwaniają, to niech nie piszą.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl