  • 1. Data: 2003-10-23 17:04:36
    Temat: wypis z rejestru gruntow
    Od: zibi <h...@w...pl>

    Witam!

    Staram sie o kredyt mieszkaniowy i zalozenie ksiegi wieczystej
    na kupowane mieszkanie. Na wniosku o zalozenie ksiegi wieczystej
    jako jeden z dokumentow istniej zalaczniki o nazwie
    "wypis z rejestru gruntów"., Czy kto jest mi w stanie pomoc i powiedziec
    skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc zawarte.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-10-23 17:17:18
    Temat: Re: wypis z rejestru gruntow
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    Wypis z Rejestru Gruntów i Budynków
    Rejestr ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie danej gminy
    prowadzi Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami przy danym Urzędzie Gminy.
    Znajdują się w nim: opis nieruchomości oraz nazwiska właścicieli i
    użytkowników. Właściciel nieruchomości (w przypadku zakupu - zbywca) występuje
    o wydanie wypisu. Wniosek, po uiszczeniu opłaty, składa w Wydziale Geodezji.
    Wypisy wydawane są w ciągu 14-21 dni.
    Żródło: http://www.mbank.com.pl/oferta/mplan/dokumenty.html#
    032

    Czy potrzebujesz przy kupie mieszkania takiego dokumentu??

  • 3. Data: 2003-10-23 17:20:56
    Od: "Jarek" <s...@n...lubie>

    W artykule 3...@w...pl,
    niejaki(a): zibi z adresu <h...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > "wypis z rejestru gruntów"., Czy kto jest mi w stanie pomoc i
    > powiedziec skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc

    Dokument ten dostaniesz w starostwie powiatowym.

    j.

  • 4. Data: 2003-10-23 21:13:52
    Od: "Hasan" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > "wypis z rejestru gruntów"., Czy kto jest mi w stanie pomoc i powiedziec
    > skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc zawarte.

    Wypis z rejestru możesz uzyskać w Starostwie Powiatowym (Powiatowy Ośrodek
    Dogumentacji Geodezyjnej i Kartografiznej) bądź Urzędzie Miejskim jeżeli
    prowadzi on ewidencję gruntów i budynków jako zadanie zlecone (w ok.95% to
    Starostwa). Jest to standardowy wydruk na którym są m. in:
    - określenie położenia nieruchomości gruntowej, karta mapy, nr działki
    - informacje o właścicielu, użytkowniku wieczyststym i innych osobach którym
    przysługją prawa do nieruchomości
    - powierzchnia i rodzaj użytków z klasami bonitacyjnymi
    - będzie pieczęć ze dokument ten może służuć do przedłożenia w KW,

    Mariusz

  • 5. Data: 2003-10-24 07:58:15
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    > Wypisy wydawane są w ciągu 14-21 dni.

    W Krakowie od ręki.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/
    Tel./Fax. 012 2620608
    Tel. kom. 0602 462436
    STAGRA-CAMPIONI Sp. z o.o.
    ul. Skośna 22, 30-383 Kraków

    TachoScan - aplikacja przeznaczona dla analizy
    czasu pracy kierowców z odczytem zapisów
    tarczek tachografów za pomocą skanera.