  • 1. Data: 2005-06-09 11:25:49
    Temat: Czy Polska jest światową potęgą bankowości internetowej?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://bankier.pl/fo/article.html?article_id=1307673

    tam tez wersja PDF :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-09 17:21:01
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    W USA wiekszosc rachunkow placi sie czekami,przelewy bankowe sa dosc slabo
    znane.
    O lipca przez Paypal nie bedzie mozliwa zaplata za rachunki.

    Rzadza tam czeki i karty kredytowy.

    PZDR

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d899e0$o41$1@news.onet.pl...

  • 3. Data: 2005-06-09 17:29:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    icoteraz wrote:
    > W USA wiekszosc rachunkow placi sie czekami,przelewy bankowe sa dosc slabo
    > znane.
    > O lipca przez Paypal nie bedzie mozliwa zaplata za rachunki.
    >
    > Rzadza tam czeki i karty kredytowy.

    czeki powoli zastępowane są przez direct debit, ale to jeszcze pokolenie
    musi minąć zanim to wejdzie.
    Powoli banki zaczynają też oferować dostęp do konta przez internet
    (zdarza się, też, że trzeba za to ekstra zapłacić).
    Notmiast jest coś czego nie ma u nas.
    Dostęp do konta nie poprzez stronę internetową i html, ale z programów
    typu MS Money, Quci Money i inne.

  • 4. Data: 2005-06-09 17:32:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    icoteraz wrote:
    > W USA wiekszosc rachunkow placi sie czekami,przelewy bankowe sa dosc
    > slabo znane.
    > O lipca przez Paypal nie bedzie mozliwa zaplata za rachunki.
    >
    > Rzadza tam czeki i karty kredytowy.

    Tradycyjne czeki sa w odwrocie.
    Cala para idzie w eBills.
    Dziala na podobnej zasadzie w sumie jak nasze przelewy - bank musi miec
    podpisana umowe z danym wystawca.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-11 15:58:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    icoteraz napisał(a) w wiadomości: ...
    >W USA wiekszosc rachunkow placi sie czekami,przelewy bankowe sa dosc slabo
    >znane.
    >O lipca przez Paypal nie bedzie mozliwa zaplata za rachunki.

    Paypal zrezygnował czy mu zabroniono?

  • 6. Data: 2005-06-11 17:23:54
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > znane.
    > O lipca przez Paypal nie bedzie mozliwa zaplata za rachunki.

    Czekiem możesz zapłacić każdemu. Przelewy międzybankowe są możliwe, ale to jest
    albo czek elektroniczny (skanowany), albo wysyłany czek do formy/osoby
    prywatnej. PayPal rezygnuje z systemu BillPay, ale nie wiem czemu...skoro każde
    konto checkowe w USA za darmo umozliwia to. Chyba, że mają jakieś opłaty za to.