  • 1. Data: 2005-06-09 07:24:22
    Temat: JAK OTWORZYĆ KONTO BANKOWE WE FRANCJI !!!
    Od: "raf" <m...@p...onet.pl>

    Szukam informacji odnośnie otwarcia konta bankowego we francji.
    Za wszelkie informacje z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2005-06-09 08:36:53
    Temat: Re: JAK OTWORZYĆ KONTO BANKOWE WE FRANCJI !!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    raf wrote:
    > Szukam informacji odnośnie otwarcia konta bankowego we francji.

    Hmmm tak sobie myślę - może za pomocą googli znaleźć kilka banków we
    Francji, potem poczytać na ich stronach jak można otworzyć konto nie będąc
    obywatelem francuskim?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-09 08:58:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Glenn napisał(a):
    > Hmmm tak sobie myślę - może za pomocą googli znaleźć kilka banków we
    > Francji, potem poczytać na ich stronach jak można otworzyć konto nie będąc
    > obywatelem francuskim?

    Zbyt trudne. Podaj gotowca ;->

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-06-09 10:30:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zbyt trudne. Podaj gotowca ;->

    Aż tak dobra nie jestem ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-09 18:40:51
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    ja mialam status studentka
    wystarczyla legitka, paszport, attestation de domicile
    bylo to CL => dostalam vise bleu wypukla i dostep do roru oraz lokaty a
    vista.

    Pozdrawiam
    KK

  • 6. Data: 2005-06-09 20:31:36
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Szukam informacji odnośnie otwarcia konta bankowego we francji.
    > Za wszelkie informacje z góry dziękuje.

    A jak już dowiesz się, jak założyć konto we Francji to co?
    Będziesz oferował na tym forum odpłatną pomoc przy zakładaniu - jak w
    zainicjowanym przez Ciebie wątku POMOGE OTWORZYĆ KONTO W NIEMCZECH?
    (http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.
    biznes.banki&aid=36053015)?

    m23m

  • 7. Data: 2005-06-09 21:42:13
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    W artykule news:30ca.000005b9.42a8a728@newsgate.onet.pl grupowicz m23m
    napisał:

> [...]
    > Będziesz oferował na tym forum odpłatną pomoc przy zakładaniu - jak w
    > zainicjowanym przez Ciebie wątku POMOGE OTWORZYĆ KONTO W NIEMCZECH?

    ładnie go wyczaiłeś..

    --
    S pozdravem,
    August