  • 1. Data: 2005-06-09 09:13:49
    Temat: po wizycie w expanderze ???!!!
    Od: swiety <k...@k...pl>

    opisze sytuacje krotko bo nie mam za duzo czasu

    kredyt na zakup mieszkania finansowany w 100 % w kwocie ok 95000 pln
    symulacja na 360 miesiecy

    wizyta w expanderze i 3 oferty

    1 na poziomie 3.20 % prowizja 2,2 %
    2 na poziomie 3,18 % prowizja 2%
    i 3 na poziomie 1,78 % prowizja 1,8%

    waluta CHF

    gdZie tu jest "myk" w 3 ofercie???? i jaki to bank moze ktos mi powie

    POMOCY bo mi tu cos smierdzi
    a moze ja sie nie znam

    dla ulatwienia dodam ze koles z expandera powiedzial ze podpisali umowe
    z jakims bankiem dla swoich klientoow zeby sciagnac do siebie klientoow

    Ktos pomoze????
    dziekuje z gory i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-09 09:19:49
    Temat: Re: po wizycie w expanderze ???!!!
    Od: "Alojzy Gąbka" <a...@i...pl>

    > gdZie tu jest "myk" w 3 ofercie???? i jaki to bank moze ktos mi powie
    >
    > POMOCY bo mi tu cos smierdzi
    > a moze ja sie nie znam

    zobacz www.bosbank.pl
    i wszystko Ci się wyjaśni.

    Pozdr
    AG

  • 3. Data: 2005-06-09 09:20:31
    Od: "KetoM" <k...@N...gazeta.pl>

    swiety <k...@k...pl> napisał(a):
> [...]
    > dla ulatwienia dodam ze koles z expandera powiedzial ze podpisali umowe
    > z jakims bankiem dla swoich klientoow zeby sciagnac do siebie klientoow

    ostatnia oferta to Bank Ochrony Środowiska, mają ofertę libor + 1% prowizji,
    bez expandera zapłacisz mniejszą prowizję, rzędu 1% - 1, 25%
    a gość najzwyczajniej ściemniał
    zresztą http://bosbank.pl

  • 4. Data: 2005-06-09 09:22:25
    Od: "Tomasz Dojlido" <k...@N...gazeta.pl>