  • 61. Data: 2002-06-27 07:20:52
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message news:afc8ge$9$1@news.tpi.pl...
    > Zdecyduj sie !!! Najpierw napisales 'ze wszystkich', a teraz 'sposrod 4
    > uzywanych' ?

    Po takich trzech jak nas dwóch to nie ma ani jednego ;-)))) Generalnie mało
    wiarygodne takie użalanie. Jeden - to stawianie wirtualnych w jednym szeregu
    z marmurkami. Dwa - gdzie w Pekao i BZWBK jest konto tańsze i lepiej
    oprocentowane od MultiKonta My???

    K. Kowalski

  • 62. Data: 2002-06-27 08:09:15
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:afeecl$1s1$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]
    szeregu
    > z marmurkami. Dwa - gdzie w Pekao i BZWBK jest konto tańsze i lepiej

    Proponuje ponownie przeczytac co napisalem. Jesli dalej nie zrozumiesz,
    ponow probe. Moze to pomoze?

    pzdr

  • 63. Data: 2002-06-27 20:55:02
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > A fakt ze sa to _jedyne_ tak bezpieczne karty nie ma oczywiscie znaczenia.

    Nie zgadzam się, by karta kredytowa była bezpieczniejsza niż
    elektroniczna przypięta do rachunku na którym jest niewielka kwota.

    --
    ( Marcin Kasperski | A reusable framework that is developed by itself will )
    ( http://www.mk.w.pl | probably not be very reusable. (Martin) )

  • 64. Data: 2002-06-27 20:57:57
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Klopot caly polega na tym ze dla mnie karta na ktora musze
    > interwencyjnie wlac kase tylko po to aby byla bezpieczna jest
    > pol-karta, jakas durna zaslepka. Durna, bo sprowadza sie do tego ze
    > musze ja naladowac i potem rozladowywac jak juz nie potrzebuje
    > zapasu. A jak chce sobie wydac o 5zl wiecej to czesto mam problem
    > (moje zdanie). Karta powinna byc zabezpieczona na poziomie banku
    > wydawcy karty i juz.

    Powinna. Ale nie jest. Nie mamy pana palta i co pan nam zrobi?

    Zresztą, o czym my w ogóle mówimy. Skoro takie PeKaO SA może nie wydać
    człowiekowi karty a twierdzić że ją wydało - i że na tą kartę
    zrealizowano transakcje na spore pieniądze, to co tu mówić o dalszych
    zabezpieczeniach...

    --
    ( Marcin Kasperski | Królik to brzmi dumnie! Wszystko dla szympansa! )
    ( http://www.mk.w.pl | Chomikiem jestem, wszystko mi wolno! (Mrożek) )

  • 65. Data: 2002-06-27 21:15:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 27, 2002 at 10:55:02PM +0200, Marcin Kasperski wrote:

    > Nie zgadzam się, by karta kredytowa była bezpieczniejsza niż
    > elektroniczna przypięta do rachunku na którym jest niewielka kwota.

    Ale, jak juz pisalem, taka karta jest mniej wygodna w poslugiwaniu
    sie.

    Po drugie - w przypadku karty debetowej wyplata nastepuje z mojego
    konta, w przypadku kk z konta banku. Oczywiscie, nie jest to zadne
    okreslenie bezpieczenstwa, ale raczej pojecia psychicznego luksusu na
    wypadek problemow[1]

    --

    --w

    [1] wiem, jest bankowy tytul egzekucyjny, ale Piotr Gralak ostatnio
    twierdzil ze mimo posiadania takowego wcale nie jest latwo wejsc na
    zasoby klienta.

  • 66. Data: 2002-06-27 21:16:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 27, 2002 at 10:57:57PM +0200, Marcin Kasperski wrote:

> [...]

    <Adam mode>

    > Powinna. Ale nie jest. Nie mamy pana palta i co pan nam zrobi?

    </Adam mode>

    Jak juz mowilem - nozkami, nozkami.

> [...]
    > człowiekowi karty a twierdzić że ją wydało - i że na tą kartę
    > zrealizowano transakcje na spore pieniądze, to co tu mówić o dalszych

    I Ty sie na pekaosa powolujesz? Jedyny czynny na Tarchominie? ;-)

    --

    --w

  • 67. Data: 2002-06-28 09:00:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 25 Jun 2002 11:37:43 +0200, <o...@e...com> wrote:

    >To fakt, ale z drugiej strony jeśli juz otrzymasz, to przy staraniu się później
    >o kredyt, historia rachunku KK może działać na Twój plus, bo bądź co bądź jest
    >to produkt kredytowy.

    Predzej odwrotnie, bedzie zmniejszac Twoja zdolnosc :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 68. Data: 2002-06-28 15:29:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    [ciach obliczenia]

    To zona+ja chyba kokosy robimy na kk BZWBK;) Za ostatnie 10 miesiecy
    srednio wydalismy 2680PLN/miesiac. Jesli oprocentowanie gotowki w banku
    przyjac 7%, i to, ze srednio pieniazki leza na rachunku 30 dni, to daja
    miesieczne oszczednosci ~15PLN. Karta kosztuje 58PLN. Rocznie "do
    przodu" ~90PLN.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Cos kurde za duzo mi wyszlo, ale nie chce mi sie liczyc drugi raz;)

  • 69. Data: 2002-06-28 22:18:48
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    >Do tego jesli zauwazysz, ze czesc ludzi zaklada sobie
    > konta w Multi tylko dla VC, to wychodzi im ponad 70zl/rok karta+oplata za
    > konto, a wiec KK staje sie jeszcze tansza... itp itd

    Mysle, ze jak ktos zaklada Multikonto _TYLKO_ dla VC to jest to calkowicie
    bez sensu. Znacznie taniej wyjdzie wyrobic sobie VC w Pekao SA, zczardzuja
    tylko oplate za karte, a siec bankomatow wieksza nic Euronetu.

    Beniowa

  • 70. Data: 2002-06-30 16:29:27
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    zgadza sie