  • 51. Data: 2002-06-26 09:12:14
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    25 Jun 2002 13:36:46 +0200, <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie korzystam - ma swój pojazd.

    no co Ty, na imprezy też swoim jeździsz? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 52. Data: 2002-06-26 10:31:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    > Jak to po co? Bo bez niego nie otrzymasz VC debet. w przeciwienstwie do
    KK.
    > Tak ciezko pojac, ze moge chcec karte, a nie chce rachunku? Po czorta mi 6
    > ROR, najnizej oprocentowany ze wszystkich, najdrozszy w utrzymaniu?

    A mógłbyś rozwinąć tę myśl z najdroższym i najniżej oprocentowanym RORem?
    :-)))

    K. Kowalski

  • 53. Data: 2002-06-26 10:32:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Bardzo chetnie otrzymam debetowa VC w Multi za 35zl bez posiadania
    rachunku,
    > bo jest mi on do niczego nie potrzebny...

    Piszesz głupoty ;-). Jak Ci nie jest do niczego potrzebny skoro chcesz VC
    Multi - a ta jest wydawana tylko do MultiKonta :-)))) Jest Ci więc
    MultiKonto potrzebne :-)))

    K. Kowalski

  • 54. Data: 2002-06-26 10:34:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Mozesz sobie nazywać to jak chcesz. Ja przelewem na konto karty i płace
    nią w
    > sklepach i wypłacam w bankomatach. Opłatą było 5pln za karte i nic poza
    tym.

    Ale wiesz co to jest ROR???

    > Za e-konto w Lukasie nie pobieraja prowizji za prowadzenie (nawet
    jezeli nie
    > masz 5k; ten warunek dotyczy PRO).

    Fakt - zwracam honor.

    > Moim zdaniem razem 3.

    Ja tam widzę jednak 2 :-)))

    K. Kowalski

  • 55. Data: 2002-06-26 11:00:54
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:afc56b$ouv$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > KK.
    >
    > A mógłbyś rozwinąć tę myśl z najdroższym i najniżej oprocentowanym RORem?
    > :-)))

    Oczywiscie. Posiadam lgnet, lukas, mbank, inteligo - jeszcze jakies w bzwbk
    i pekao (nie korzystam). Z tych wszystkich - dokladnie 6 - najdrozszy bylby
    multi, bo za prowadzenie tych 6 place miesiecznie 0zl.
    Sposrod 4 uzywanych, najmniejszy % ma Multi.

    pzdr

  • 56. Data: 2002-06-26 11:03:30
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:afc58c$ovq$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Piszesz głupoty ;-). Jak Ci nie jest do niczego potrzebny skoro chcesz VC
    > Multi - a ta jest wydawana tylko do MultiKonta :-)))) Jest Ci więc
    > MultiKonto potrzebne :-)))

    :-) Fakt. Sprzedam myszke za 0,99zl z koniecznoscia kupna komputera za
    1000zl :-)

    Zrozum - chce miec karte wypukla, tak? No to moge miec KK w lukasie za
    49zl/rok lub VC w multi za 71zl/rok. Nawiasem mowiac nie dostalbym KK w
    lukasie gdybym nie mial ROR od 3 miesiecy.

    pzdr

  • 57. Data: 2002-06-26 11:21:09
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Zrozum - chce miec karte wypukla, tak? No to moge miec KK w lukasie za
    > 49zl/rok lub VC w multi za 71zl/rok. Nawiasem mowiac nie dostalbym KK w
    > lukasie gdybym nie mial ROR od 3 miesiecy.

    czyli tak samo jak w multi, ale tam trzeba jeszcze zaplacic 3*3 pln za
    poczatkowe m-ce

    mozna tez przyniesc historie, ale jak sie mialo wczesniej konto np. w
    innym oddziale tego _samego_ banku (mbank) to tez drogo wychodzi

    roberts

  • 58. Data: 2002-06-26 11:23:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Witek napisał(a):

    > Zdecyduj sie !!! Najpierw napisales 'ze wszystkich', a teraz 'sposrod 4
    > uzywanych' ?

    ze wszystkich sposrod 4 uzywanych ;)

    roberts

  • 59. Data: 2002-06-26 11:30:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

  • 60. Data: 2002-06-26 14:51:47
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Zdecyduj sie !!! Najpierw napisales 'ze wszystkich', a teraz 'sposrod 4
    > uzywanych' ?

    Ze wszystkich uzywanych nie oznacza ze wszystkich posiadanych.