    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy Inteligo to dno?
    Date: Fri, 24 May 2002 20:31:19 +0200

    Użytkownik wrote:
    > Rozmawiałem z ich infolinią - są bezradni, niekótre rejony kraju tak
    > mają i ani oprogramowanie nie mają na to wpływu.

    Nie sa bezradni - o problemach wiedzieli nieomal od daty uruchomienia.
    Oficjalna rekalmacje na dostep internetowy :-) skladalem gdzies w
    listopadzie. Z litosci nie bede pisal, co odpowiedzieli.

    Ich wybor to provider. Niestety - zly wybor. Jezeli strony informacyjne
    chodza (u mnie) perfekcyjnie, to transakcyjne (ustawione u innego providera)
    to dno i szesc metrow mulu.

    Uzasadnieniem dla braku zmiany providera po miesiacach klopotow moze byc
    tylko totalna indolencja... Ale tak to jest, gdy wystepuje przerost
    marketingu nad zdrowym rozsadkiem.

    M.