  • Data: 2002-05-31 10:01:18
    Temat: Re: Czy Inteligo to dno?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Xav <p...@i...pl> wrote:
    > OdpowiedŸ brzmi: tak!

    moze i tak, ale jest to _realna_ konkurencja dla mBanku, ktory jest
    zdecydowanie lepszy *jak dla mnie*.
    maja "tyko" 25% depozytow w stosunku do mBanku, ale to nie jest nic,
    a wlasnie calkiem realna konkurencja. Jakby mieli z 70% to bym sie od nich
    wyniosl ;-).

    trzymam w Inteligo troche kasy, roznica w oprocentownaiu ostatecznie nie jest
    znaczaca - moge te 100 PLN (nie wiem ile tak naprawde) rocznie zainwestowac
    w jakosc oferty mBanku ;-)
    sadze, ze gdyby mBank nagle z jakichs powodow zostal jedynym "konkurentem"
    na rynku to jego oferta by sie szybko pogorszyla, wiec uwazam, ze nie ma
    co marudzic, tylko trzeba _inwestowac_ w konkurencje...
    zwlaszcza ze ta konkurencja daje tez przyzwoite odsetki, w porownaniu do
    marmurow kotrych uzywam.

    a co do godzin spedzonych nad przelewami - czasem cos robie (sporadycznie,
    bo dlaczego mam placic za przelew skoro w mBanku nie musze) i nie zajmuje
    mi to zwykle wiecej niz 2 min...

    pozdrawiam

    romekk