  • Data: 2002-05-24 21:20:23
    Temat: Re: Czy Inteligo to dno?
    Od: "sebcz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bazplatne potwierdzenei przelewu w PDF'ie ktore sa akceptowane
    > bardzo tanie VE do platnosci w internecie (w moim przypadku darmowe)

    Pytanie - przez kogo albo co akceptowane. Dla potrzeb ksiegowych wystarczaja
    wydruki z www, potwierdzone podpisem (w mojej ksiegowosci wystarczalo,
    zaaprobowane prze US - jesli swoim podpisem potwierdzisz nieprwade, to tak
    jakbys falszowal dokument, a jaki problem zmienic zawartosc pdf-a ?)

    > lukas - czasami totalna dezinformacja w infolini i w odzialach

    W oddziale nie bylem, nie wiem, infolinia do tej pory bez zarzutu. Tak jak
    kompetentna rozmowe przeprowadzilem o roznych zagadnieniach (od malych
    szczegolow logowania do warunkow VC) zycze kazdej infolinii. Przelaczano
    mnie miedzy osobami, dostalem, czegom chcial.

    > mbank - moj brat juz mial wypelniony wniosek o zamkniecie konta w Inteligo
    > ale go nie wyslal gdy sie zalogowal i zetknol z ich infolinia.

    To prawda, slyszalem narzekania. Ale gdzies czytalem (chyba u mRadnego
    Shurikena w blogu), ze ich powoli na nic nie stac, wiec co sie dziwic.

    Seb