  • 11. Data: 2005-03-20 07:15:47
    Temat: Re: Czy ING Bank Śląski pobiera opłate za wpłate na konto?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Przy okazji jeszcze zapytam:
    Jak jest z realizacją przelewów w BPH na weekendzie?
    Wczoraj wpłaciłem na konto pewnej firmy około 100 zł. Stan konta
    zmniejszył się o te 100 zł., ale w historii nie ma tej operacji.
    Czy BPH pobiera opłatę za przelew na konto firmowe przez bankowość
    interetową?

  • 12. Data: 2005-03-20 07:39:27
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Przy okazji jeszcze zapytam:
    > Jak jest z realizacją przelewów w BPH na weekendzie?

    W weekendzie przelewy nie są realizowane. KIR nie działa. Wewnetrzne też
    chyba nie są księgowane.

> [...]
    > zmniejszył się o te 100 zł., ale w historii nie ma tej operacji.
    > Czy BPH pobiera opłatę za przelew na konto firmowe przez bankowość

    Nie pobiera żadnych oplat za przelewy w internecie.

    Darek

  • 13. Data: 2005-03-20 07:56:07
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zmniejszył się o te 100 zł., ale w historii nie ma tej operacji.

    Bedzie slad jak wpiszesz poniedzialek jako date konca historii ... bo z
    taką datą ten przelew zostanie zaksiegowany.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-03-24 18:56:13
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Fajnie wpłacać na cudze konto pieniądze i nie mieć z tego tytułu żadnego pokwitowania
    na siebie...
    JaC

  • 15. Data: 2005-03-24 19:46:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Jak wpłacam w pkobp na konto inteligo to podaję tylko karteczkę z
    > numerem konta i też automatycznie przyjmują że jestem właścicielem konta.

    Hmmm... Też o tym samym pomyślałem.

    Obawiam się, że jeżeli dany oddział posiada dane posiadacza rachunku
    (przypisane do numeru rachunku o ile były już dokonywane wpłaty na ten
    rachunek w danym oddziale), to jeżeli dokonamy wpłaty gotówkowej na
    dyspozycje ustną na ten numer rachunku i podamy jedynie imię i nazwisko
    odbiorcy, to - nawet jeśli przyznamy, że nie jesteśmy właścicielem
    rachunku i nie będziemy się próbowali pod niego podszyć - dostaniemy na
    wydruku wszystkie dane które są w posiadaniu danego oddziału (w tym adres).

  • 16. Data: 2005-03-24 22:15:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

> [...]

    > rachunku i nie będziemy się próbowali pod niego podszyć - dostaniemy na
    > wydruku wszystkie dane które są w posiadaniu danego oddziału (w tym

    Gorzej (dla wpłacającego - o ile ma niecne zamiary) jak dysponentka
    poprosi o dowód osobisty. Umowę o rachunek w ING podpisywałem w innym
    oddziale, a wpłacałem pieniądze na konto w innym i bez DO się nie obyło.

    K.

  • 17. Data: 2005-03-25 07:48:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    666 said the following On 2005-03-24 19:56:
    > Fajnie wpłacać na cudze konto pieniądze i nie mieć z tego tytułu żadnego
    pokwitowania na siebie...
    > JaC

    Ale na tym pokwitowaniu może być tylko numer konta, a niekoniecznie
    komplet danych o jego posiadaczu....
    KJ

  • 18. Data: 2005-03-25 08:02:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Gorzej (dla wpłacającego - o ile ma niecne zamiary) jak dysponentka
    > poprosi o dowód osobisty. Umowę o rachunek w ING podpisywałem w innym
    > oddziale, a wpłacałem pieniądze na konto w innym i bez DO się nie obyło.

    Ale niech prosi. Jak już pisałem - jeśli chodzi o wpłaty w PKO BP na
    inteligo to istnieje dość duża szansa, że wpłacający i tak dostanie
    komplet danych, nawet jeśli nie będzie podawać się za posiadacza
    rachunku. O ile dany oddział posiada te dane. Chyba będę musiał
    sprawdzić w praktyce.

  • 19. Data: 2005-03-25 14:15:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > komplet danych, nawet jeśli nie będzie podawać się za posiadacza
    > rachunku. O ile dany oddział posiada te dane. Chyba będę musiał

    Zawsze w każdym banku, w którym mam rachunek - kiedy wpłacam na swoje
    konto podaję DO "panience z okienka", tak samo jak zawsze konduktorom w
    pociągu podawałem bilet razem z legitymacją. Przynajmniej mam spokój i
    nikt się do mnie nie doczepi.

    K.