  • 1. Data: 2005-03-19 07:55:58
    Temat: Czy komus udalo sie skutecznie przeniesc KK do mBanku?
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Tak przegladam grupe - duzo informacji nie ma, ale wiekszosc negatywnych.
    Na infolinii niewiele mozna sie dowiedziec, a nie chce skladac
    wypowiedzenia swojego WBK dopoki nie bede mial pewnosci ze dostane z
    mBanku...

    najlepiej z opcja przeniesienia zadluzenia - czy jesli wysle odpowienie
    upowaznienie to mBank w moim imieniu zrezygnuje z karty?
    Jesli zloze wypowiedzenie w WBK to bede musial od razu oddac karte i
    splacic calosc zadluzenia..

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-03-19 08:43:11
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Jesli zloze wypowiedzenie w WBK to bede musial od razu oddac karte i
    > splacic calosc zadluzenia..

    mbank uwielbia nowych robic w konia, nie rezygnuj ze starej karty az
    bedziesz mial ich nowa w rece
    mbank za ciebie nie rozwiaze umowy z poprzednim bankiem, ani nie splaci
    starego dlugu - robisz to samodzielnie
    osobiscie odradzam ich produkt - mam ich darmowa vc kk i rezygnuje (na
    marginesie: funkcjonalnosc kk z wbk uwazam za lepsza)
    co do samego wypowiedzenia:
    - mozesz po prostu zlozyc o nie przedluzanie karty po jej terminie
    (optymalna wg mnie forma) i wowczas calosc zalatwiasz po splacie ostatniej
    raty, a karta staje sie nieaktywna z okreslonym dniem
    - mozesz tez rozwiazac umowe i wowczas zazwyczaj oddajesz karte i splacasz
    calosc w terminie jaki bedzie ci wyznaczony (nie wiem jak w wbk, ale bywa,
    ze wowczas zadaja splaty "niezwlocznie' - cokolwiek to znaczy)

  • 3. Data: 2005-03-19 08:48:48
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Krab <_...@k...pl__> wrote:
    > mbank uwielbia nowych robic w konia, nie rezygnuj ze starej karty az
    > bedziesz mial ich nowa w rece

    potwierdzam

    > mbank za ciebie nie rozwiaze umowy z poprzednim bankiem, ani nie splaci
    > starego dlugu - robisz to samodzielnie

    prawda

    > osobiscie odradzam ich produkt - mam ich darmowa vc kk i rezygnuje (na
    > marginesie: funkcjonalnosc kk z wbk uwazam za lepsza)

    jeśli juz koniecznie zmieniac, to na citka lub bph = sa bardziej elastyczni;
    lepsze zniżki; ogólnie lepszy produkt.

  • 4. Data: 2005-03-19 09:08:16
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2005 09:43:11 +0100,
    osoba podpisana: Krab <_...@k...pl__>
    napisała:
    [...]
    > osobiscie odradzam ich produkt - mam ich darmowa vc kk i rezygnuje (na
    > marginesie: funkcjonalnosc kk z wbk uwazam za lepsza)

    A w czym BZWBK jest lepsza ? (Serio pytam)

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 5. Data: 2005-03-19 12:42:45
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A w czym BZWBK jest lepsza ? (Serio pytam)

    np w placeniu w usia, karta mbanku usilowalem zrobic to 2-krotnie i za
    kazdtym razem z odmowa (raz chcialem zawalczyc na calego - polaczylem sie z
    ichnia operatorka i poprosilem o autoryzcję przez nią na ichnim terminalu -
    efekt: dla mnie porażający - pani odczytala mi kod ich błedu: "Twoja karta
    kredytowa została skradziona i zastrzeżona" - nie muszę mówić jak się
    musiałem tłumaczyć i czuć ! chyba nie muszę mówić, że nie jest to prawdą, a
    jedynie (imho!!) wyinik jakiejś tam polityki działalności mbanku, który
    zapewne coś tam chce przez to osiągnąć, byc może sprzedaż bzurnego gadgetu
    pt "karta wirtualna"
    mialem kiedys kk bzwbk i placilem nia tam wielokrotnie, raz nawet z
    problemami jakimis bylo - ale z duza pomoca infolinii zalatwione pozytywnie,
    szczerze na infolinie w mbanku nawet bym nie zadzwonil - bo z gory zakladam
    z jaka miloscia zostalbym spuszczony .... odmownie
    powyzsze to tylko moje osobiste doswiadczenia i spostrzezenia, kazdy moze
    miec inne a byc moze nawet odmienne :-)
    ps
    obecnie uzywam innej kk, darmową mbankowa wziolem z nadzieja, ze ze wzledu
    na wygode obserwacji przez net oraz powiazan z posiadanym w mbanku kontem -
    przy niej pozostane (pomijajac nawet wyzsze koszty roczne niz u innych,
    ceniac tzw wygode), jednak nie jest mi ona potrzebna, bo nie dosc ze drozsza
    od posiadanej juz przeze mnie, to na dodatek nie zawsze dzialajaca (jw)

  • 6. Data: 2005-03-19 12:51:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krab said the following On 2005-03-19 13:42:

    > np w placeniu w usia, karta mbanku usilowalem zrobic to 2-krotnie i za

    A poza tymi 2 przypadkami ?
    Żeby nie było, że sie czepiam - ja z mBankowej karty byłem bardzo
    zadowolony i myślałem, że ma jakieś poważne wady o których nie wiem.
    KJ

  • 7. Data: 2005-03-19 13:11:49
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapewne coś tam chce przez to osiągnąć, byc może sprzedaż bzurnego gadgetu
    [.....]

    A ja mam zlota KK mbanku i jestem zadowolony, odpukac, ale jeszcze sie nie
    zawiodlem,
    placilem nia w Europie i USA i bez zadnych problemow.

    p.

  • 8. Data: 2005-03-19 15:13:47
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > najlepiej z opcja przeniesienia zadluzenia - czy jesli wysle odpowienie
    > upowaznienie to mBank w moim imieniu zrezygnuje z karty?

    Ja przenosiłem z BPH do mBanku na podstawie historii karty, dostałem
    podwyższenie limitu zadłużenia o ok. 20%. Załatwiałem wszystko nie przez
    infolinię, tylko przez panią (zresztą bardzo miłą) z punktu mBanku.
    Wymagało to dość dużo formalności, więcej z rezygnacją w BPH niż wydaniem nowej
    w mBanku, w BPH nie chcieli mi dać zaświadczenia o zamknięciu rachunku KK od
    razu, mimo, że zrezygnowałem z KK tylko kazali czekać 3 m-ce, bo transakcje z
    KK mogą być podobno rozliczane z dużym opóźnieniem). Ostatecznie mBank
    zadowolił się tylko kopią mojego podania o rezygnację z KK w BPH i ostatnimi 3
    wyciągami z starej KK.
    --
    Darek

  • 9. Data: 2005-03-19 21:31:25
    Od: "TomaszS" <t...@i...pl>

    > jeśli juz koniecznie zmieniac, to na citka lub bph = sa bardziej
    elastyczni;
    > lepsze zniżki; ogólnie lepszy produkt.

    Na czym polega ta elastyczność?

    pzdr
    TomaszS

  • 10. Data: 2005-03-19 21:48:02
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Darek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ostatecznie mBank zadowolił się tylko kopią mojego podania o rezygnację z
    > KK w BPH i ostatnimi 3 wyciągami z starej KK.

    Mnie napisali cos takiego. PRZENIESIENIE KARTY (sic!!!) Cyt:

    Jeżeli Pani/Pana wniosek wymaga dokumentów
    do poprawnego rozpatrzenia przez Bank, będą one wymienione poniżej:

    Kserokopia umowy o korzystanie z karty kredytowej lub ostatniego aneksu lub
    opinia bankowa zawierająca aktualną wysokość limitu karty kredytowej i
    potwierdzająca prawidłowość obsługi (oryginał)
    Kserokopia 3 ostatnich wyciągów bankowych dla przenoszonej karty kredytowej
    lub opinia bankowa potwierdzająca prawidłowość obsługi (oryginał)
    Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej przyjęte przez
    dotychczasowy bank (oryginał)
    Zdjęcie do umieszczenia na karcie (najlepiej w formacie do paszportu lub
    dowodu osobistego)

    W najbliższym okresie zgłosi się do Pani/Pana nasz agent w celu weryfikacji
    tożsamości, odebrania wymienionych dokumentów oraz podpisania dokumentów
    kredytowych.
    Dokumenty te zostaną zweryfikowane przez Bank w celu ustalenia ich zgodności
    z informacjami deklarowanymi we wniosku.