  • 1. Data: 2005-03-19 14:41:53
    Temat: Sprawdzenie stanu konta
    Od: "Ewa" <e...@e...pl>

    Witam!

    Mam w PKO Bank Polski kartę VISA oraz kartę VISA Electron (PKO Express).
    Czy któraś z tych kart umożliwia bezpłatne sprawdzenie w bankomacie
    aktualnego stanu konta?
    Jeśli tak to proszę o informację jak to zrobić. W banku trzeba długo czekać :-(.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2005-03-19 16:09:08
    Temat: Re: Sprawdzenie stanu konta
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

> [...]
    > aktualnego stanu konta?
    > Jeśli tak to proszę o informację jak to zrobić. W banku trzeba długo

    VISA Electron (PKO Express) - bez problemu w bankomacie PKO BP
    - włożyć kartę
    - podać PIN
    - wybrać sprawdzanie salda / stanu konta - czy jakoś tak
    - odczytać stan konta :-)
    - wybrać zakończenie operacji
    - wyjąć kartę

    LupoAlberto

  • 3. Data: 2005-03-19 16:34:04
    Od: "Ewa" <e...@e...pl>

> [...]
    > - włożyć kartę
    > - podać PIN
    > - wybrać sprawdzanie salda / stanu konta - czy jakoś tak
    Dzięki. Nie wiedziałam, że to takie proste. Jutro spróbuję.

    Pozdrawiam
    Ewa