  • 1. Data: 2005-03-19 15:31:28
    Temat: Charge - splata
    Od: "ND" <n...@t...pl>

    Witam,

    Co w przypadku gdy 'przecholowalem' z wydatkami i wpalta w nastepnym miesiacu
    nie pokryje sie z obciazeniem rachunku ?

  • 2. Data: 2005-03-19 15:40:55
    Temat: Re: Charge - splata
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ND wrote:
    > Witam,
    >
    > Co w przypadku gdy 'przecholowalem' z wydatkami i wpalta w nastepnym miesiacu
    > nie pokryje sie z obciazeniem rachunku ?

    zeleży od dobroci władcy.
    Mogą parę dni poczekać, może dopłacisz. Zwykle od razu awantury nie
    wszyczynają.
    Potem wyślą ci pisemko, że im coś nie gra.
    A potem zablokują ci kartę, wypowiedzą umowę karty, obciążą kosztami
    wypowiedzenia karty (poszukaj w regulaminie i tabeli opłat. Czasami to
    nawet kilka stów kosztuje).
    A racji tego, że była to karta do konto, to wypowiedzą ci umową konta bo
    zrobiłeś niedozwolony debet.
    Potem dostaniesz pisemko z banku wzywające do spłaty zadłużenie,
    a potem to już wiesz co będzie dalej.

    No dobra przesadzam.
    Zwykle rozliczenie kart charge jest parę dni szybciej niż obciążenie konta.
    Biegaj z kartą do bankomatu wypłać brakującą gotówkę i wpłać na konto.
    Rozliczenie karty pójdzie już na następny miesięc
    I będzie miał problem za 30 dni, a nie teraz.

  • 3. Data: 2005-03-20 21:45:55
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    <ciach>

> [...]
    > Rozliczenie karty pójdzie już na następny miesięc
    > I będzie miał problem za 30 dni, a nie teraz.

    sredni pomysl -
    1. prowizja od wyplaty z bankomatu karta - w zaleznosci 3,5% +-1%
    2. info w banku - o rolowaniu karty - przy przedluzeniu karty na nastepny
    okres przy powtarzajacych sie takich "wypadkach" karta moze byc zastrzezona.

    sebastian

  • 4. Data: 2005-03-20 21:57:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sebastian wrote:

    > sredni pomysl -
    > 1. prowizja od wyplaty z bankomatu karta - w zaleznosci 3,5% +-1%
    jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
    Lepszy taki niż koszty wypowiedzenia umowy przez bank i spłacenia
    całości razem z odsetkami wpisem do BIK i małą szansą na cokolwiek w
    przyszłości.
    Przypomnę, że zaczęło się od tego, że nie ma kasy na spłatę karty.

    > 2. info w banku - o rolowaniu karty - przy przedluzeniu karty na nastepny
    > okres przy powtarzajacych sie takich "wypadkach" karta moze byc zastrzezona.

    E tam.
    Może ale nie musi. Który bank zażynałby dojną krowę. Dopóki coś wpływa
    na konto to bank będzie siedział spokojnie. Dopiero jak na konto nic nie
    zacznie wpływać to mogą się zastanawiać.

  • 5. Data: 2005-03-21 18:04:25
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@C...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2. info w banku - o rolowaniu karty - przy przedluzeniu karty na nastepny
    > okres przy powtarzajacych sie takich "wypadkach" karta moze byc

    Tonący brzytwy się łapie - to jeżeli chodzi o koszty.
    Natomiast dla Banku to niezły klient. Przy kartach charge większość operacji
    to transakcje gotówkowe. Transakcje bezgotówkowe ludzie wolą wykonywać
    innymi kartami.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 6. Data: 2005-03-24 07:55:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Co Ty opowiadasz ??
    JaC

  • 7. Data: 2005-03-25 19:00:21
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co Ty opowiadasz ??
    > JaC

    Sporo osób korzysta z takiego "kredytu" ma maksa wyciągając pierwszego dnia
    cyklu cały limit karty.

  • 8. Data: 2005-03-25 20:32:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:

    > Sporo osób korzysta z takiego "kredytu" ma maksa wyciągając pierwszego dnia
    > cyklu cały limit karty.

    Ale razem z prowizją za wypłatę gotówkową.
    Znajdź mi kartę charge / kredytową, która nie ma prowizji za wypłaty
    gotówkowe, od razu sobie dwie wyrobię.

  • 9. Data: 2005-03-25 21:48:21
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    3% miesięcznie (może gdzieś mają 2,5% ??) pobierane na koniec kresu zdaje się
    najczęściej * 12 miesięcy procent składany,
    fiu, fiu, ...
    JaC

  • 10. Data: 2005-03-25 22:22:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    666 wrote:
    > 3% miesięcznie (może gdzieś mają 2,5% ??) pobierane na koniec kresu zdaje się
    najczęściej * 12 miesięcy procent składany,
    > fiu, fiu, ...
    > JaC

    jak się nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma