  • 1. Data: 2006-05-17 20:12:00
    Temat: Czas wyrobienia kart
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dzisiaj odebrałem swoje milowe karty i się zdziwiłem...
    Zarówno AmEx, jak i Visa zostały wyprodukowane z dnia na dzień.
    W Polsce standardem jest 1-2 tygodnie oczekiwania.
    Co trwa tak długo?
    Wiem że większość (wszystkie?) kart dla polskich banków jest produkowana
    poza granicami Polski.
    Czy chodzi tu jedynie o transport i logistykę?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2006-05-17 20:23:31
    Temat: Re: Czas wyrobienia kart
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 17 May 2006 20:12:00 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    napisał(a):

> [...]
    > poza granicami Polski.
    > Czy chodzi tu jedynie o transport i logistykę?

    Ja na swoją VE czekałem ponad 3 tygodnie (dokładnie 14 dni roboczych -
    czyli tyle jakie było max oczekiwanie zapisane w regulaminie :)

  • 3. Data: 2006-05-17 20:33:59
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Wiem że większość (wszystkie?) kart dla polskich banków jest produkowana
    > poza granicami Polski.

    Citi tłoczy karty na zapleczu (w każdym oddziale).
    Czekałem po założeniu rachunku 5 min na kartę.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-05-17 20:51:58
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poza granicami Polski.
    > Czy chodzi tu jedynie o transport i logistykę?

    Molochy PKOBP I PEKAO SA maja tłoczarnie gdzies jedna w Polsce (tak zwane
    centra kart) jakkolwiek są karty ( w PKO BP z Chipem) które sa robione
    "pilotażowo" poza Polska.
    Czas oczekiwania na VE i KK około 14 dni.

    Polbank EFG - 5 min? Tłoczyli przy mnie :)
    Dawidek

  • 5. Data: 2006-05-19 20:41:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Dzisiaj odebrałem swoje milowe karty i się zdziwiłem...

    A jeszcze bardziej się zdziwiłem kiedy się okazało że karty są aktywowane, a
    PIN-y przyszły następnego dnia zwykłą przesyłką :o

    --
    Przemysław Maciuszko