  • 1. Data: 2006-05-17 18:22:05
    Temat: jaki bank posiada...
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    ...do ror-u wypukłe MC z chipem __debetowe__

    Dawidek

  • 2. Data: 2006-05-17 20:12:47
    Temat: Re: jaki bank posiada...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Dawidek ||gazeta pl napisał(a):
    > ...do ror-u wypukłe MC z chipem __debetowe__

    AFAIK 'MC' i 'debetowe' wzajemnie się wykluczają, a wynika to z zasad MC
    (chociaż głowy nie dam)

  • 3. Data: 2006-05-17 20:42:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > AFAIK 'MC' i 'debetowe' wzajemnie się wykluczają, a wynika to z zasad MC
    > (chociaż głowy nie dam)
    No przecież Mastery do kont walutowych w BZ WBK są debetowe.
    W Handlobanku AFAIR też były krótko MC debetowe. Ale coś jest na rzeczy,
    bo AFAIR kiedyś dawno temu przeczytałem na www.mastercard.com, że MC są
    to "creduit and charge cards"....

    Przemek

  • 4. Data: 2006-05-17 20:49:37
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e4g03r$mjj$1@news.elsat.net.pl...

    > AFAIK 'MC' i 'debetowe' wzajemnie się wykluczają, a wynika to z zasad MC
    > (chociaż głowy nie dam)

    Nie dawaj !
    Private Banking w BRE takie daje ale jakoś się nie łapie :)))
    Chyba że to jest jakaś magia i dla Private z charge robią 0% za ATM.
    Stąd szukam niemagicznego banku "dla pospólstwa".

    Dawidek

  • 5. Data: 2006-05-17 23:01:59
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <e4g03r$mjj$1@news.elsat.net.pl>,
    u...@n...WYTNIJ.info says...

    > AFAIK 'MC' i 'debetowe' wzajemnie się wykluczają, a wynika to z zasad MC
    > (chociaż głowy nie dam)

    W Stanch w Citku do sobistego wydawali jeszcze rok temu debetowa MC.

    AP

  • 6. Data: 2006-05-17 23:21:36
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Wojciech Nawara <u...@n...wytnij.info> wrote:

    > AFAIK 'MC' i 'debetowe' wzajemnie się wykluczają, a wynika to z zasad
    > MC (chociaż głowy nie dam)

    BZWBK wydaje ale do konta w EUR. Więc na pewno się nie wykluczają.
    Chipa chyba ma, bo wszystkie karty BZWBK mają chipa.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 7. Data: 2006-05-18 15:14:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Dawidek ||gazeta pl napisał(a):

    > Nie dawaj !

    No to może mi się pozajączkowało. Albo ta reguła działa w drugą stronę -
    Maestro tylko debetowe. Widział ktoś kredytowe Maestro? :-)

  • 8. Data: 2006-05-18 15:47:39
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > No to może mi się pozajączkowało. Albo ta reguła działa w drugą stronę -
    > Maestro tylko debetowe. Widział ktoś kredytowe Maestro? :-)
    Ani kredytowe ani obciążeniowe - przynajmniej w pl.

    Przemek

  • 9. Data: 2006-05-18 16:04:29
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > BZWBK wydaje ale do konta w EUR. WiÄ&#65533;c na pewno siÄ&#65533; nie
    wykluczajÄ&#65533;.
    > Chipa chyba ma, bo wszystkie karty BZWBK majÄ&#65533; chipa.
    >
    > --
    > Miernik
    > http://miernik.name/

    Ja mam 4 karty wypukle MC (nie jakis tam electronic) debetowe do konta. Wiec nie
    wykluczaja sie napewno.

  • 10. Data: 2006-05-18 16:57:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemysław Kowalik napisał(a):

    > Ani kredytowe ani obciążeniowe - przynajmniej w pl.

    To widocznie o to właśnie mi chodziło. ;-)