  • 1. Data: 2006-05-17 14:25:52
    Temat: Które e-konta okradali?
    Od: "Tom" <p...@v...pl>

    Wie ktoś w którym banku te konta?

    http://fakty.interia.pl/news?inf=749421

  • 2. Data: 2006-05-17 17:20:15
    Temat: Re: Które e-konta okradali?
    Od: "Jacek" <jacek12121@op(wytnij).pl>

    Użytkownik "Tom" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6204.00000166.446b3270@newsgate.onet.pl...
    > Wie ktoś w którym banku te konta?
    >
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=749421
    >

    > --

    Dziwne. To są w jakieś e-konta gdzie nie ma haseł jednorazowych
    albo tokenów ? Trochę to szyte grubymi nićmi.

    pozdrowionka

  • 3. Data: 2006-05-17 17:39:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <jacek12121@op(wytnij).pl> napisał w wiadomości
    > Dziwne. To są w jakieś e-konta gdzie nie ma haseł jednorazowych
    > albo tokenów ? Trochę to szyte grubymi nićmi.

    ano są takowe konta :)

  • 4. Data: 2006-05-17 17:40:00
    Od: Jacek <k...@n...gazeta.pl>

    On Wed, 17 May 2006 19:20:15 +0200, "Jacek" <jacek12121@op(wytnij).pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Tom" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    >Dziwne. To są w jakieś e-konta gdzie nie ma haseł jednorazowych
    >albo tokenów ? Trochę to szyte grubymi nićmi.

    Owszem. Osobiście znam:

    Citibank - wszystkie operacje
    Pekao - operacje zdefiniowane (już nawet nie pamiętam, gdzie schowałem
    kartę kodów, bo jej nie muszę używać...)
    Millenium - wszystkie operacje (dodatkowym zabezpieczeniem są losowo
    wybrane znaki z PESELu, nr dowodu lub paszportu)

    Może są jeszcze jakieś...

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2006-05-17 17:43:30
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:vpnm621ff3vdgausctd3gk9tvegcth7n9f@4ax.com, *Jacek* wrote:

    > Owszem. Osobiście znam:
    >
    > Pekao - operacje zdefiniowane (już nawet nie pamiętam, gdzie schowałem
    > kartę kodów, bo jej nie muszę używać...)

    To tak samo jak i mbank, inteligo, pkointeligo - w koncu od tego sa
    zdefiniowane rachunki zeby nie musiec latac z karta czy smsami ciagle. Ale
    zeby zdefiniowac rachunek to juz trzeb kod/haslo smsow miec.
    Nie rozumiem wiec czemu w tym kontekscie wymieniasz Pekao a pozostalych
    (popularnijeszych) juz nie.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-05-17 18:12:40
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Citibank - wszystkie operacje

    od 13/05 - już nie ;) - potwierdzenie nowych odbiorców kodami sms-owymi lub
    z ivr'a

  • 7. Data: 2006-05-18 05:46:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 May 2006 20:12:40 +0200, Seba napisał(a):
    > od 13/05 - już nie ;) - potwierdzenie nowych odbiorców kodami sms-owymi lub
    > z ivr'a

    Jestem w szoku. ONI COŚ ZMIENILI? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2006-05-18 07:32:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jestem w szoku. ONI COŚ ZMIENILI? :)

    "Hakerzy" ich zmusili ;)

    --
    Pete

  • 9. Data: 2006-05-19 13:52:27
    Od: Jacek <k...@n...gazeta.pl>

    On Wed, 17 May 2006 19:43:30 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >To tak samo jak i mbank, inteligo, pkointeligo - w koncu od tego sa
    >zdefiniowane rachunki zeby nie musiec latac z karta czy smsami ciagle. Ale
    >zeby zdefiniowac rachunek to juz trzeb kod/haslo smsow miec.

    Nie zmienia to faktu, że zabezpieczenie samego przelewu jest żadne.

    >Nie rozumiem wiec czemu w tym kontekscie wymieniasz Pekao a pozostalych
    >(popularnijeszych) juz nie.

    Wymieniłem te, których używam.

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2006-05-20 08:35:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete"

    > "Hakerzy" ich zmusili ;)

    dzis nic u nich nie dziala, wiec znaczy się, że jeszcze pracują:-)
    w dodatku maja strony www tak glupio zrobione, ze
    na kazdą zmianę strony odpowiadają że citi-online nie dziala
    i caly serwic przez to niedostepny
    *** blad ***