  • 1. Data: 2006-05-18 04:40:37
    Temat: [LUKAS] systematyczne zmniejszanie limitu pożyczki?
    Od: zbig <z...@p...com>

    w TOiP Lukasa znalazłem taką usługę:
    systematyczne zmniejszanie limitu pożyczki - 10zł
    co to może być za usługa i w czym jest lepsza od poczekania do konca
    opłaconego okresu i darmowe wtedy zmniejszenie limitu do żądanej wartości?

    pozdrawiam,
    zbig

  • 2. Data: 2006-05-18 07:18:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    zbig napisał(a):
> [...]
    > co to może być za usługa i w czym jest lepsza od poczekania do konca
    > opłaconego okresu i darmowe wtedy zmniejszenie limitu do żądanej wartości?

    Może powodować, że nie zadłużasz się maniakalnie ;)
    Ja , żeby tego nie czynić (nie mogłem się powstrzymać ;))
    zdefiniowałem przelew na całą kwotę limitu pożyczki na pare lat
    do przodu ;) i założyłem blokadę ... kasa nie do ruszenia z
    bankomatu, więc nie ma się czego bać, jak mi odbije ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2006-05-18 17:10:13
    Od: zbig <z...@p...com>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

> [...]
    > przelew na całą kwotę limitu pożyczki na pare lat do przodu ;) i
    > założyłem blokadę ... kasa nie do ruszenia z bankomatu, więc nie ma się

    a więc to specjalna usługa dla nałogowców ;)
    czy dobrze rozumiem, że masz prawie wykorzystany limit pożyczki i
    jednocześnie zablokowane środki tej wysokości?

  • 4. Data: 2006-05-19 11:23:16
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    zbig napisał(a):

    > a więc to specjalna usługa dla nałogowców ;)
    > czy dobrze rozumiem, że masz prawie wykorzystany limit pożyczki i
    > jednocześnie zablokowane środki tej wysokości?

    Nie, miałem limit x pln w koncie ...
    Spłaciłem go kredytem ratalnym, który wziąłem na tą okazję ...
    Ale, że nie chciałem rezygnować z limitu - bo może się kiedyś
    przydać, postanowiłem się przed działalnością
    bankomatowo-weekendową zabezpieczyć tj uniemożliwić sobie
    pobranie kasy ponad stan w sobotę 0 3 rano ;> ... więc
    zdefiniowałem przelew na całą kwotę limitu z terminem przelewu
    na za x lat + blokada środków na rach ;)

  • 5. Data: 2006-05-24 21:47:31
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    zbig <z...@p...com> napisał(a):
> [...]
    > co to może być za usługa i w czym jest lepsza od poczekania do konca
    > opłaconego okresu i darmowe wtedy zmniejszenie limitu do żądanej

    Co to jest systematyczne zmniejszanie limitu pożyczki już ktoś inny
    odpowiedział, więc tylko dodam, że jeśli będziesz sobie chciał zmniejszyć
    limit samodzielnie, to nie musisz czekać do końca opłaconego okresu. Możesz
    to zrobić w dowolnym momencie i bezpłatnie, wymaga tylko podpisania aneksu
    do umowy. Ostatnio właśnie sobie musiałem trochę zmniejszyć... :))

    Pozdrawiam,
    Piterson