  • 81. Data: 2002-03-16 22:09:48
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Łatwo jest dyskutować siedząc przed komputerem...
    Według mnie nie warto ryzykować zdrowiem lub tym bardziej życiem dla paru
    groszy...., pewnie mink też by dostał pietra gdyby był sam w sklepie w
    obecności kilku dresiarzy. W takich ekstremalnych sytuacjach każdy będzie
    SIĘ bronił, a nie pieniędzy szefa, co nie znaczy że należy przymykać oczy na
    kradzione / fałszowane karty.
    Pozdr. Ardi

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    Jesli

  • 82. Data: 2002-03-16 23:03:58
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > SIĘ bronił, a nie pieniędzy szefa, co nie znaczy że należy przymykać oczy

    No pewnie ze bym dostal dlatego napisalem ze niektorzy wiele gadaja , ale
    mala robia. Przed monitorem kazdy czuje sie bezpiecznie.

  • 83. Data: 2002-03-16 23:04:54
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Art. 243. § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa
    > lub w pościgu podjętym bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa, jeżeli
    > zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej
    > tożsamości.
    > § 2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji.

    No wlasnie. :-))))))

  • 84. Data: 2002-03-17 12:42:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 16 Mar 2002 13:19:00 +0100, w
    <a6vdfp$q2i$1@news.onet.pl>, "minik" <m...@m...net> napisał(-a):

    > Duzo gada, malo robi. Gdyby ciebie mieli prac, to bys spieprzal gdzie
    > popadnie a nie cwaniakowal, jak robisz to w tej chwili.

    Pewnie większość by tak zrobiła. Problem, że ty byś spieprzał gdyby
    prali nawet kobietę w ciąży... przecież mógłbyś dostać.

  • 85. Data: 2002-03-17 13:44:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    16 Mar 2002 15:07:13 +0100, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Pamietaj, ze obejmuje to rowniez samych zlodziei. Oraz to ze nie maja
    > Leppera i innych Millerow.

    Lepper i Miller sami się nie wybrali.
    A że rzeczywistość w PL wygląda tak, a nie inaczej, to właśnie wynik
    chowania głowy w piasek i spieprzania na samo hasło "złodziej" -- co
    tu niektórzy postulują.

    W Szwajcarii coś takiego by nie przeszło -- tam na złodzieja rzuciłaby
    się cała ulica, ale u nas pełno "miników"...

  • 86. Data: 2002-03-17 19:38:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 12:04:54AM +0100, Musical Man wrote:

    > No wlasnie. :-))))))

    A gdzie masz 'goracy uczynek' czyli fakt kradziezy kart?

    Zastanow sie, bo powyzszy napis mowi tylko o uzyciu kradzionych
    srodkow, a to nie to samo.

    --

    --w

  • 87. Data: 2002-03-17 21:22:01
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie masz 'goracy uczynek' czyli fakt kradziezy kart?
    >
    > Zastanow sie, bo powyzszy napis mowi tylko o uzyciu kradzionych
    > srodkow, a to nie to samo.

    A czy placenie kradziona karta nie jest przestepstwem. Sam sie zastanow.

  • 88. Data: 2002-03-17 21:26:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Musical Man" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czy placenie kradziona karta nie jest przestepstwem. Sam sie zastanow.

    Jezeli wiesz, ze jest skradziona to dzialaj :). BTW dostaniesz nagrode za
    zatrzymanie skradzionej karty... oczywiscie tylko wypuklej...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 89. Data: 2002-03-17 21:47:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 10:22:01PM +0100, Musical Man wrote:

    > A czy placenie kradziona karta nie jest przestepstwem. Sam sie zastanow.

    Przeciez wpierw musisz _udowodnic_ ze jest kradziona! W przeciwnym
    przypadku to jest pomowienie.

    Czy zabraniasz bezkarkim lysym milosnikom bejsbolu posiadania kont i
    kart platniczych?

    --

    --w

  • 90. Data: 2002-03-18 08:05:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 15 Mar 2002 21:34:22 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >No cóż, trafił na "miników"...

    Chciałbym widzieć CIEBIE w akcji. Jakoś się ladnie mówi o Szwajcari...

    A w Niemacach jest zwyczaj, że jak się dwa pasy schodzą to auta na
    zmianę wjeżdżają. Powodzenia w stosowaniu tego w Polsce...

    Pewne rzeczy muszą być masowe, żeby mieć skutek. Polecisz pomagać
    gościwi z kradzionym autem? Żeby zebrać kulkę w brzuch albo nóż pod
    żebra?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)