  • 1. Data: 2002-03-14 23:11:50
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jestem sprzedawca i dzis mialem taka wlasnie sytuacje, bylem niemal
    pewinen
    > ze dwaj kolesie / notabene dwa gownojady w ortalionowych portkach i
    byczych
    > karkach/ chcieli placic kradzionymi kartami, zrobili szybciutko zakupy na
    > kwote 1000 zl i wyciagneli 3 karty banku slaskiego na to samo nazwisko, na
    > szczescie polcard odmowil autoryzacji kazdej z nich - czy mozna jakos
    > zareagowac w takiej sytuacji ? odebrac im te karty ?

    Przeciac na pol i dzwonic po gliny?

  • 3. Data: 2002-03-14 23:38:14
    Od: "Krzysiek" <m...@g...de>

    > Przeciac na pol i dzwonic po gliny?

    ale pewnosci nie mialem

  • 4. Data: 2002-03-14 23:53:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ale pewnosci nie mialem

    Olac.

  • 5. Data: 2002-03-15 05:20:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Karty możesz zatrzymać tylko jeśli taki komunikat wyświetli pos, jeśli masz
    podejrzenia co do tożsamości właściciela karty, to możesz go wylegitymować :-),
    a jeśli się nie zgodzi, to nie wykonać transakcji za pomocą karty- tylko
    gotówka -zresztą to powinno wzbudzić już Twoje podejrzenia.
    Ja na Twoim miejscu spróbowałbym zgłosić takie wydarzenie- pytanie gdzie ?
    Na policję ? Do banku ?
    Btw. czy kupili to co nakładli do wózków ?
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-03-15 05:24:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Olac.

    Myślisz tak głupio, jak większość głupich sprzedawców- co olać ?- A jak Ciebie
    okradną i nie zdążysz zastrzec kart, to też byś chciał, żeby sprzedawca
    grzecznie przeprowadził transakcję ?
    Skoro facet napisał, że miał jakieś wątpliwości, to może warto by było podjąć
    temat i poradzić, bo instrukcja na niewiele się tutaj zda.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-15 06:21:21
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    ja bym po pierwszej nieudanej autoryzacji zadzwonił do Polcardu do
    autoryzacji telefonicznej - wtedy miałbym czas na zapytanie dyskretne
    zapytanie o instrukcję Polcardu.
    W razie czego noźyczki w ręku i ciach..........

  • 8. Data: 2002-03-15 07:13:11
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapytanie o instrukcję Polcardu.
    > W razie czego noźyczki w ręku i ciach..........

    A oni by Ci po Twojej zmianie obcieli co innego :-((
    Życie sobie, a teoria sobie- zatrzymanie karty po telefonicznej rozmowie ja
    osobiście poprzedziłbym dobrym przemysleniem sprawy i wziąłbym pod uwagę wiele
    uwarunkowań ;-((.
    Jednym słowem wymaga to dużej odwagi.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-15 07:34:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    podjąć
    > temat i poradzić, bo instrukcja na niewiele się tutaj zda.

    A pozniej dostac w zeby albo i nawet zostac kaleka?

  • 10. Data: 2002-03-15 09:29:05
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Olac.

    nie olewac - ale zawsze - ZAWSZE ! w takiej sytuacji powinno sie zadac
    dokumentow tozsamosci
    Jesli klient odmowi - to niech idzie w swoja strone bez zakupow, a
    sprzedawcy powinni pamietac, ze w analogicznych sytuacjach mogą być
    obciązeni kosztami tego zakupu
    Mnie raz reka "drzala" nie mialem miejsca wygodnego do dokonaniu podpisu - i
    zrobilem 3 podpisy niewyrazne, pani poprosila mnie o dowod - sprawdzila i
    zaakceptowala - i popieram ja
    Tych co olewaja niestety nie popieram, a gdy kiedys bede okradziony - to
    wine za taka transakcje bede staral sie zepchnac na sprzedawce ! i do sadu
    napewno bym ich pozwal ! zwlaszcza, ze zazwyczaj zlodzieje robia maksymalne
    (wartosciowo) zakupy, a wygrac mozna - z bida - ale przyklady juz byly.
    Mysle, ze taki sam tok postepowania bedzie robil bank - zwalajac wine na
    sprzedawce wlasnie.
    .