  • 1. Data: 2002-03-14 18:36:02
    Temat: ktory paragraf zabrania kserowania dowodow osobistych?
    Od: holyboy <h...@N...com>

    o ile pamietam, jest taki
    (powinno sie robic na miejscu potwierdzone odpisy)

    pamieta ktos zrodlo?

  • 2. Data: 2002-03-15 07:22:09
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "holyboy" <h...@N...com> napisał w wiadomości
    ..
    > o ile pamietam, jest taki
    > (powinno sie robic na miejscu potwierdzone odpisy)
    >
    > pamieta ktos zrodlo?

    Masz zamiar pousmiechac sie glupio do wkurwionych na ciebie babek w banku ?

    AO

  • 3. Data: 2002-03-15 08:28:06
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Pt, 15 mar 2002 07:22:09 GMT Artur O. napisał
> [...]

    ..

    > Masz zamiar pousmiechac sie glupio do wkurwionych na ciebie babek

    babki są tu niewinne, ale już dla tzw. managerów nie mam litości:-)

    powód jest inny.

  • 4. Data: 2002-03-15 09:59:09
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Też mnie to wpienia. Ksero w banku w telefonach - jeszcze powinni u piekarza.
    Ciekawe czy po wprowadzeniu podpisu elektronicznego (który jak widać nie jest
    nikomu do niczego potrzebny) będą kserować kompuer lub dyskietkę.
    mieszkaniec Ciemnogeodu Wojtek