  • Data: 2019-08-08 11:23:16
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-08 o 11:19, Mirek Ptak pisze:

    > No dobra nie wiedziałem, ze CZK w kantorze jest :) - jak jest w takim
    > razie z bardziej egzotycznymi walutami?

    Pozwolisz, że zacytuję ci notę prawną:

    Karta obsługuje płatności w blisko 160 walutach, które są rozliczane
    po kursie organizacji płatniczej Mastercard i rozliczane na rachunku
    głównym karty EUR. Transakcje realizowane w 23 walutach dostępnych w
    Kantorze Walutowym rozliczane są bezpośrednio z rachunku waluty
    transakcji. Bank nie pobiera dodatkowych opłat i prowizji. + Karta
    obsługuje bezpośrednie płatności w walutach: euro (EUR), dolar
    amerykański (USD), frank szwajcarski (CHF), funt brytyjski (GBP), korona
    szwedzka (SEK), korona norweska (NOK), japoński jen (JPY), korona duńska
    (DKK), korona czeska (CZK), dolar kanadyjski (CAD), węgierski forint
    (HUF), dolar australijski (AUD), rosyjski rubel (RUB), lew bułgarski
    (BGN), peso meksykańskie (MXN), lej rumuński (RON), rand
    południowoafrykański (ZAR), baht tajski (THB), nowy szekel izraelski
    (ILS), dolar hongkoński (HKD), kuna chorwacka (HRK), lira turecka (TRY).
    + Wydanie i obsługa karty jest bezpłatne, jeżeli w ciągu pierwszych
    sześciu miesięcy od dnia wysłania (lub do dnia jej
    zastrzeżenia/zamknięcia, jeżeli nastąpi to przed upływem sześciu
    miesięcy) dokonasz dowolną operację z użyciem karty, w przeciwnym
    wypadku pobierzemy jednorazową opłatę w wysokości 15 zł. + 0 zł za
    pierwszą wypłatę z bankomatu w miesiącu, druga i każda kolejna w danym
    miesiącu 9 zł. + Karta wielowalutowa Kantoru Walutowego automatycznie
    rozpoznaje walutę i dobiera odpowiedni rachunek walutowy do realizacji
    płatności kartą. Jeśli na rachunku waluty płatności będą
    niewystarczające środki, płatność nastąpi z podstawowego rachunku karty
    w EUR z zastosowaniem wyłącznie kursu przeliczenia waluty ustalonego
    przez organizację płatniczą Mastercard. Jeśli na rachunku w EUR będą
    niewystarczające środki do realizacji płatności, wartość płatności w EUR
    zostanie przeliczona na kwotę w PLN po kursie tabelowym Alior Banku.
    Jeśli na rachunku w PLN będzie niewystarczająca środki transakcja
    zostanie odrzucona.

    --
    Liwiusz