  • Data: 2019-08-08 10:56:06
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-08 o 10:45, Stiwi pisze:

    > No właśnie były 3 karty i płaciło się tak jak mówisz, teraz jest jedna. To jak to
    teraz wygląda jak zapłacę tą kartą wielowalutową dla której domyślnym rachunkiem jest
    EUR nie mając wcześniej wymienionych walut dla GBP lub USD? Będzie bezpośredni kurs
    Mastercard czy Aliorowy przez PLN?

    Kartą możesz płacić bezpośrednio w kilkunastu walutach - pod warunkiem,
    że masz konto w danej walucie w Aliorze i na nim środki. Jeśli tak, to
    system przy płatności automatycznie wykryje walutę i z niego pobierze
    środki.

    Jeśli konta w danej walucie nie będzie (bo nie będzie założone, lub
    będzie to jedna z ponad 100 walut, dla której Alior Kantor nie prowadzi
    rachunku), lub jeśli na koncie danej waluty nie będzie środków -
    zapłacisz z konta EUR.

    Jeśli mimo to na koncie EUR nie będzie środków, zapłacisz z konta PLN

    Jeśli na koncie PLN nie będzie środków - transakcja zostanie odrzucona.

    Po jakim kursie co będzie przeliczane - nie interesowałem się -
    najważniejszą funkcjonalnością dla mnie jest po prostu to, aby móc
    zapłacić bezpośrednio w danej walucie, którą sobie kupię na koncie
    walutowym.

    --
    Liwiusz