  • Data: 2019-08-07 21:35:04
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 7, 2019 at 7:58:40 PM UTC+2, xbartx wrote:
    > Mogę potwierdzić, że jak na razie jest ok. Konto założyłem bez
    > problemowo i pieniądze doszły w miarę szybko, bo mają konto w ING bank
    > Polska. Jak moja pierwsza testowa wpłata dotarał to zadzwonił mój jakby
    > opiekun czy coś z pytaniami czy coś chcę wiedzieć więcej itd itp. Także
    > teraz spróbuję pogadać o negocjacji spread i zrobię testowy przelew do
    > Singapuru.

    Jedna rzecz o której nie wspomniałem to taka, że wymiana waluty nie jest
    natychmiastowa w Moneycorp, a przynajmniej nie dla pary EUR AED. W przypadku tej pary
    jest to tzw t+2, czyli wymiana trwa 2 dni robocze, zanim mogą wysłać przelew (który
    można już wcześniej zlecić). Przelew dochodzi w 24h. Nie wiem jak to wygląda dla SGD,
    gdyż nie próbowałem. W każdym razie przelewy wysyłają jako OUR, więc dostaniesz całą
    kwotę, nawet bez potrącenia prowizji (zwykle S$10) przez tamtejsze banki za
    międzynarodowe przelewy przychodzące.

    U mnie dla PLN SGD wygląda to tak:
    xe.com interbank: 1 PLN 0.3588 SGD
    Moneycorp: 1 PLN -> 0.3579 SGD