  • Data: 2019-08-07 19:54:24
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/08/2019 14:12, Szymon wrote:

    > Oczywiście nadzór KNF nie gwarantuje, iż żaden kantor nie padnie. Jeśli
    > jednak uzyskam status poszkodowanego to jakoś mam wrażenie, iż łatwiej
    > będzie cokolwiek zdziałać w PL niż UK.

    No ja patrząc jak to wszystko aktualnie wygląda to stwierdziłem, że wolę
    pojechać do UK niż szarpać się tutaj w PL.

    > Póki co wypłaca. Zdaje się, że trzeba się stawić w oddziale wybranego do
    > wypłat banku (ostatnio Santander, wcześniej PKO BP). Już ten warunek w
    > przypadku UK wiąże się z kosztami dla klienta z PL.

    Odpowiem Ci tak samo jak Ty:
    "Tyle teorii. W praktyce nie spotkałem się z kimś, kto by przeżył na
    własnej skórze upadek *średniej* wielkości banku w Polsce."

    Też uważam że BFG to wydmuszka i tylko po prostu pozory, że wszystko
    jest ok i jak coś to odzyskasz swoje pieniądze.

    Xenocide