  • Data: 2019-08-07 12:18:27
    Temat: Re: Co zamiast Revolut
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-07 o 09:41, Robert Sierant pisze:
    > do wymian walut (zwykle USD na EUR lub CHF) korzystam z cinkciarza a
    > ostatnio z domwaluty, kursy ok i nie ma żadnych innych kosztów
    > związanych z przelewami

    Przejrzałem stronę domwaluty.pl, ale nie mogę nigdzie ustalić ich marży.
    Podają jedynie kursy międzybankowe, a te transakcyjne dostępne są po
    zalogowaniu. Czy mógłbyś podać przykładowe ceny USD/PLN i EUR/PLN?

    Na tę chwilę u mnie:
    USD/PLN Cinkciarz (transakcje społecznościowe): 3,856/3,867, Alior
    3,8519/3,8679

    EUR/PLN Cinkciarz: 4,31/4,314, Alior 4,3073/4,3254