  • Data: 2017-07-21 11:07:27
    Temat: Re: Co zabrać do Włoch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oksffo$l32$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-07-21 o 10:47, Pete pisze:
    > ech..
    > https://www.google.pl/search?q=saszetka

    >Ech, no tyle to wiem. Nie wiem jednak gdzie ten komizm, jakoby tego
    >wyjeżdżającego miała obejmować saszeta. Że jest gruby? Że ma saszetkę
    >z milionem kart? No nie rozumiem :)

    Ze ma saszetke z milionem banknotow.

    Ech, nie narzekalbym, gdybym mial milion banknotow eurowych, chyba bym
    nawet na tysiac banknotow nie narzekal, ze grube :-)

    Ale dawniej to pamietam, ze klalem ilosc tych portfeli po drodze.
    Marki, franki, pesety, korony ... zreszta dzis wcale nie lepiej, jak
    sie np do Grecji jedzie.

    Karta gorą ... ale taka, bez prowizji :-)
    tzn 2% za wygode nie/chetnie zaplace, ale 6% to przegiecie :-)

    J.