  • Data: 2017-07-24 19:46:40
    Temat: Re: Co zabrać do Włoch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >W dniu 2017-07-21 o 10:27, Dawid Rutkowski pisze:
    >A te wartości do rozliczeń karcianych to się jakoś zmieniły w ciągu
    >ostatnich kilku lat?

    Zmienily.
    Banki przeszly na kursy Visy/MC ... i doliczyly prowizje.
    Ale nie wszystkie banki.

    >Bo ja sobie nie przypominam, żeby to było jakoś znaczaco w
    >procentach
    >Różnica na kursie euro rzędu 4-6 groszy to niecałe 2% i to jest
    >najzupełniej normalne.

    A teraz mamy czesto 6% prowizji.

    >Nie wiem zatem skąd lament. Średnia 5% to daje już 20 groszy na euro.

    No wiesz, jak wydajesz na urlopie powiedzmy 5000 zl, to 6% piechota
    nie chodzi ...

    >Kiedyś bank kupował ode mnie walutę (wpływy w euro przeliczane na
    >złotówki)
    > po kursie tzw negocjowanym - nie pamiętam jak była różnica, ale
    > była na tyle duża,

    A dodatkowo przybylo internetowych kantorow, i euro na konto latwo
    mozna kupic.
    I tanio.

    J.