  • Data: 2015-07-29 10:38:42
    Temat: Re: Co z ta giełdą?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@g...com wrote:

    > Dobrze kombinujesz zwłaszcza z kwestią referendum o niczym. To juz wyglada
    > jakby międzonarodowe mafie sterowały politykami. A pamietasz dyrektywę
    > Buscha o wykończeniu kapitału spekalucyjnego, bodajże po kryzysie
    > azjatyckim?

    Co ta jest kapitał spekulacyjny? Ja mam pozycje 1 do 7 dni. Mój kapitał jest
    spekulacyjny czy nie? Cały bałagan za oknem, który obserwujesz to wina czy
    zasługa polityków. Wszystkie żale i uwagi jakie masz do rzeczywistości to
    kieruj do nich. Co to za gadanie o kierowaniu? Jak Twój dzieciak nakłania
    Cię do pójścia do kina z nim i Ty się zgadasz to on Tobą kieruje? Twój
    podwładny namawia Cie do pewnego postępowania i Ty się zgadzasz to znaczy,
    że Tobą kieruje? Gdy ze współpracy z jakąś osobą osiągasz duże zyski to
    znaczy, że Tobą kieruje? Ludzie od zawsze starają się zmienić czyjeś
    postępowanie na własną korzyść ale tylko politycy robią to siłą.
    Zorganizowali i z podatków opłacają żołnierzy i policję i skłaniają innych
    do postępowania według własnego projektu poprzez strach. Tak robią tylko
    politycy. Inni ludzie stosują tylko naciski, którym można ulec lub nie.
    Politycy ulegają tym naciskom, które im się opłacają. A odwrotnie sami
    stosują siłę.
    Politycy nie chodzą na żadnym sznurku. W Polsce np. sami siebie opłacają i
    są panami życia wszystkich tu mieszkających. Kontrolują, każdy aspekt życia
    od poczęcia do śmierci. Niczym się to nie różni od hodowli bydła. Nie
    wszytko idzie tak jak by chcieli bo się kłócą miedzy sobą. Mamy tym więcej
    wolności im bardzie są skłóceni.
    Przyjrzyj się krajom, w których politycy się nie kłócą albo jakaś grupa ma
    pozycje dominującą. Jak tam się żyje? Chiny, Kuba, Korea Płn, Iran, Rosja,
    itp