  • Data: 2015-07-30 21:30:38
    Temat: Re: Co z ta giełdą?
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 13:03:35 UTC+2 użytkownik totus napisał:

    > Kolega się odniósł do twierdzenia, że jakaś mafia steruje politykami.
    > Politykami nikt nie steruje. Politycy kręcą wszytkom bo tylko politycy
    > kontrolują realną siłę czyli wojsko, policje i służby. Takie jest zdanie
    > kolegi.

    No cóż, dyskusja z serii co było pierwsze jajko czy kura. Gratuluję wiary w czystą
    demokrację, ja wolę spiskową teorię dziejów. Moja naiwna wiara jest, w to że człowiek
    nie jest tak głupi, a tylko ktoś każe mu grać głupa.To oczywiście odnośnie polityków.
    A może politycy udają takich jakimi chce ich widzieć większość. To jest dopiero
    przerażające.