  • 1. Data: 2015-03-17 09:31:48
    Temat: Co z ta giełdą?
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    No to kiedy wracamy do kilkudziesięciu spółek? Kiedy? :-)))) Albo kiedy
    przestaną manipulować (szwindlować) indeksami??? Zwłaszcza WIG- 20. Kiedy???
    :-))))

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-05-17 12:36:44
    Temat: Re: Co z ta giełdą?
    Od: dars <d...@p...onet.pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 09:31:52 UTC+1 użytkownik Alibaba8 napisał:
> [...]
    > przestaną manipulować (szwindlować) indeksami??? Zwłaszcza WIG- 20. Kiedy???

    Witaj,

    Alibaba grasz jeszcze
    na czym ???

  • 3. Data: 2015-05-25 10:32:00
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    Oczywiście, na fw20 jak zwykle.

    Użytkownik "dars" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > No to kiedy wracamy do kilkudziesięciu spółek? Kiedy? :-)))) Albo kiedy
    > przestaną manipulować (szwindlować) indeksami??? Zwłaszcza WIG- 20.

    Witaj,

    Alibaba grasz jeszcze
    na czym ???

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-07-28 03:23:30
    Od: n...@g...com

> [...]
    > przestaną manipulować (szwindlować) indeksami??? Zwłaszcza WIG- 20. Kiedy???

    Ot dlaczego grupa padła. Główny powód, to banana giełda. Start dzisiejszy
    KGHM -2%. Jakiś oszołom z PIS ogłasza jakieś iluzje, sru KGHM
    +11%. Od bardzo długiego czasu KGHM jest "ściemniaczem" trendów całej gpw.
    Swoją drogą PIS gra kasą skoków???

  • 5. Data: 2015-07-28 10:18:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    n...@g...com wrote:

    > Swoją drogą PIS gra kasą skoków???

    Jak to się odbywa? Członkowie partii PiS za pieniądze członków SKOK kupują
    akcje na GPW? Na jakiej zasadzie dostają pieniądze? Którzy członkowie PiS?
    Podaj nazwiska? Z których SKOK są te pieniądze?

  • 6. Data: 2015-07-28 12:58:37
    Temat: Re: Co z ta giełdą? [SKOKi/SKOK Wołomin a giełda/giełdowe banki]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak to się odbywa? Członkowie partii PiS za pieniądze członków SKOK kupują
    > akcje na GPW? Na jakiej zasadzie dostają pieniądze? Którzy członkowie PiS?
    > Podaj nazwiska? Z których SKOK są te pieniądze?

    Pieniądze zaraz będą za SKOK Wołomin. _Kolejne_ pieniądze dostaną z BFG dzięki
    całkowicie bezinteresownej inicjatywie ustawodawczej PO (z 2013?) która nawet
    aż tak bezczelny "SKOK na kasę" objęła ochroną Bankowego Funduszu Gwarancyjnego
    który teraz *musi* płacić za "cudowną maszynkę do robienia pieniędzy z Wołomina".
    Można się pytać o ile polecą banki na WPGW przez te wypłaty a o ile
    "z innych przyczyn".

    Jakoś nie potrafię _łatwo_ uwierzyć że PO to partia głupich posłów.
    Jakoś jednak z tego komplement dla PO nie wychodzi, nieprawdaż?

    --
    A. Filip
    Dobre dziatki, to skarb matki. (Przysłowie polskie)

  • 7. Data: 2015-07-28 13:08:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    A. Filip wrote:

> [...]
    >
    > Jakoś nie potrafię _łatwo_ uwierzyć że PO to partia głupich posłów.
    > Jakoś jednak z tego komplement dla PO nie wychodzi, nieprawdaż?

    Coś nie chwytam. Piszesz o pieniądzach, które będą, a o manipulowaniu przez
    PiS giełdą za pieniądze SKOK w czasie przeszłym i teraźniejszym. I co do
    tego raptem ma PO?
    Wszytko wymyśliłeś! Udajesz tylko dobrze poinformowanego by poprawić sobie
    samopoczucie. Brakuje jeszcze w twoim opowiadaniu Żydów. Musisz bardziej się
    postarać. Na razie napisałeś śmiesznie ale jeszcze musi być straszno.

  • 8. Data: 2015-07-28 13:27:57
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > postarać. Na razie napisałeś śmiesznie ale jeszcze musi być straszno.

    Ależ TY od razu żydów dołożyłeś, TY nie mogłeś się powstrzymać? :-)

    Sprawa jest śmierdząca. _Ktoś_ na niej DUŻO zarobił. Ja uważam że warto
    zwracać uwagę dzięki którym _świeżym_ aktom prawnym zarobił więcej a "ofiarom
    przestępstwa" wypłaci forsę jeszcze kto inny (kogo _innego_ "wynikowo" skubną).
    Forsa w BFG nie bierze się znikąd.

    A rację przyznaje ci w tym że na *tej* grupie powinno się staranniej dobierać
    słowa i starać się bardziej pisać o faktach. A jak ktoś woli/musi inaczej to
    ma inne grupy. Tacy *z twoją* fiksacją "Żydzi *muszą* być we wszystkim" też :-)

    --
    A. Filip
    Kobieta, która nie ma krewnych, tańczy z dzieckiem na plecach.

  • 9. Data: 2015-07-28 13:32:12
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    A. Filip wrote:

    > Sprawa jest śmierdząca. _Ktoś_ na niej DUŻO zarobił.

    Ja na niej dużo zarobiłem. Ale czy to jest śmierdzące? Śmierdzi Ci to?

  • 10. Data: 2015-07-28 21:30:02
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:18:12 UTC+2 użytkownik totus napisał:

    > Jak to się odbywa? Członkowie partii PiS za pieniądze członków SKOK kupują
    > akcje na GPW? Na jakiej zasadzie dostają pieniądze? Którzy członkowie PiS?
    > Podaj nazwiska? Z których SKOK są te pieniądze?

    Tak g woli ścisłości. Niczego nie stwierdziłem, tylko pytam, a pytam
    dlatego, że jest i śmieszno i straszno, bo jaki był powód wzrostu KGHM??? A
    i 2% spadek poranny w tym kontekście może budzić uzasadnione pytania. Jeżeli
    ktoś nie widzi w tym manipulacji, to jego sprawa. Dla mnie, to nie są
    przypadki. Skąd pytanie o skoki? Ano chyba, to jest powszechna wiedza. Wiem,
    też , że aby dokonać manipulacji na GPW potrzeba niemałej kasy. Tak tylko
    kojarzę, a od badania sytuacji są odpowiednie instytucje. Ja tylko pytam i
    się śmieję z bananagiełdy.